Loading...

Program szkolenia

Najczęściej zadawane pytania

Dostępne materiały podczas szkolenia są certyfikowane przez instytucję Kepner-Tregoe. Materiały są zamawiane przed potwierdzonym szkoleniem. Wszystkie są w języku angielskim.

Brak egzaminu

  • Pracownicy Service Desku (pierwszej linii kontaktu)
  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów

Brak formalnych wymagań wstępnych.

W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:

  • odstępy między siedzeniami,
  • jednorazowe rękawiczki, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe maseczki,
  • tablica informacyjna w związku ze stanem epidemii,
  • jednorazowe zestawy naczyń oraz słodki poczęstunek w oryginalnych opakowaniach,
  • woda tylko butelkowana.

Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.

Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.

Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach. 

Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.

 

Najważniejsze wartości

package icon

Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.

package icon

Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.

package icon

Poznanie ludzi z podobnymi wyzwaniami.

package icon

Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia Kepner-Tregoe Problem Management?

  • Poznasz spójny proces rozwiązywania problemów o wysokiej jakości.
  • Będziesz szybciej określać przyczynę problemu.
  • Będziesz prowadzić bardziej przejrzystą i rzetelniejszą komunikację w obrębie zespołu.
  • Wyeliminujesz podejście oparte na próbach i błędach oraz zapobiegesz utracie kluczowych danych.
  • Opracujesz płynnejsze metody przepływu informacji i wiedzy.
  • Stworzysz wspólny „język rozwiązywania problemów” dla wszystkich uczestników procesu.

Certyfikacja

Kepner-Tregoe Troubleshooting Foundations to kolejny krok
na ścieżce Kepner-Tregoe
ITIL

Kepner-Tregoe Troubleshooting Foundations

czytaj więcej...

ITIL

Kepner-Tregoe Problem Management

ITIL

Kepner-Tregoe Major Incident Management

czytaj więcej...

Opinie o szkoleniach Conlea

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu!

Sabina Grabowska

Sabina Grabowska

Incident Coordinator

Praktyczna wiedza trenera wzbogacona o przykłady z życia!

Bart Trzęsicki

Bartosz Trzęsicki

Global Transformation/Change Lead

Trener wykazał się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.

0 (17)

Dominika Pacyna

Service Architect

Dobrze przygotowany trener, który potrafi odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania, ćwiczenia praktyczne.

0 (18)

Monika Kudaj

Major Incident Manager

Zdobyłam wiele narzędzi, aby móc lepiej wykonywać swoją pracę i doskonalić się.

Cátia Nunes

Cátia Nunes

Major Incident Process Lead

Trener był bardzo angażujący i wchodził w interakcję z każdym z osobna, pomimo braku bezpośredniego kontaktu i bycia online.

Alan Davies

Alan Davies

Lead Solution Architect