infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
1600 PLN
Cena egzaminu
?
900 PLN
Czas trwania
?
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Szkolenie ITIL® 4 Foundation przygotowuje uczestników do zdania oficjalnego egzaminu.

Od 30 lat ITIL przewodzi środowisku ITSM dostarczając mu wytycznych i najlepszych praktyk zarządczych, szkoleń oraz ścieżek certyfikacyjnych. ITIL 4 dostosowuje większość istniejących praktyk ITSM do szerszego kontekstu bazującego na doświadczeniu klienta (ang. Customer experience), strumieniu wartości (ang. Value streams) oraz cyfrowej transformacji (ang. Digital transformation). ITIL 4 próbuje wykorzystać w tym doświadczenia Lean, Agile oraz DevOps. ITIL 4 wskazuje organizacjom wytyczne pozwalające sprostać obecnym wyzwaniom zarządzania usługami i wykorzystać w tym celu potencjał nowych technologii informatycznych. ITIL 4 został zaprojektowany, żeby zapewnić elastyczny, skoordynowany, zintegrowany oraz skuteczny system nadzoru (ang. Governance) oraz zarządzania usługami IT.

ITIL 4 Foundation jest pierwszą z serii książek ITIL 4 – najnowszej wersji najczęściej stosowanego na świecie zestawu praktyk ITSM. Odbiorcami tej publikacji mogą być zarówno osoby z IT jak i z biznesu, które stawiają swoje pierwsze kroki w zarządzaniu usługami jak i doświadczeni profesjonaliści znający wcześniejsze wersje ITIL oraz znający i stosujący inne zbiory najlepszych praktyk branżowych (np. DevOps, Agile, Scrum, Prince2).

ITIL 4 Foundation opisuje ramę zarządczą zarządzania usługowego ITIL4 (ang. service management framework) oraz sposoby, w jakich zaadoptowane zostały w niej nowoczesne sposoby pracy, najlepsze praktyki zarządzania oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. ITIL 4 Foundation służy również jako materiał referencyjny dla praktyków w ich codziennej pracy oraz stanowi punkt wyjścia do dalszych studiów oraz do rozwoju zawodowego.

Dla kogo:

Szkolenie ITIL 4 Foundation przeznaczone jest dla:

  • Osób rozpoczynających swoja przygodę (drogę, karierę) w zarządzaniu usługami (ang. Service Management)
  • Menedżerów ITSM oraz osób aspirujących do roli Menedżerów ITSM
  • Osób silnie współpracujących z działem dostarczania usług (np. inne działy IT, takie jak zarządzanie produktem, development, digital content)
  • Posiadaczy certyfikatów ITIL w wersji 3, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę w zakresie kolejnej wersji ITIL

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia ITIL 4 Foundation uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje związane ze:

  • Zrozumieniem kluczowych pojęć zarządzania usługami oraz będą potrafili opisać podstawowe pojęcia związane z kreowaniem wartości za pomocą usług oraz zależności pomiędzy usługami
  • Zrozumieniem, w jaki sposób zasady (wytyczne) przewodnie ITILa (ang. Guiding principles) mogą pomóc organizacji przyjąć i zastosować najlepsze praktyki zarządzania usługami
  • Zrozumieniem czterech wymiarów zarządzania usługami
  • Zrozumieniem przeznaczenia oraz komponentów składowych systemu wartości usługi ITIL (ang. ITIL service value system)
  • Zrozumieniem zadań (aktywności) łańcucha wartości usługi (ang. Service value chain), sposobu w jaki te zadania wzajemnie działają oraz w jaki sposób wspierają one system wartości usługi
  • Zapamiętaniem celów oraz podstawowych pojęć 18 wybranych praktyk ITIL
  • Zrozumieniem szczegółów 7 kolejnych wybranych praktyk ITIL

Wymagania wstępne:

  • Brak wymagań formalnych
  • Doświadczenie w pracy w organizacji IT dostarczającej usługi IT będzie pomocne, ale nie jest wymagane

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Gdańsk 11-12.02.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 11-12.02.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 11-12.02.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 11-12.02.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 28.02-01.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 28.02-01.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 28.02-01.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 28.02-01.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 07-08.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 14-15.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 18-19.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 18-19.03.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 08-09.04.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 08-09.04.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 15-16.04.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 25-26.04.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 06-07.05.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Poznań 06-07.05.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 16-17.05.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 16-17.05.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 03-04.06.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 10-11.06.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 17-18.06.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 24-25.06.2019 1600 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Module 1 – Course introduction
Module 2 – The Journey – transformation from ITIL 3 to ITIL 4
Lunch
Module 3 – Key concepts of service management
Module 4 – Guiding principles

Module 5 – Four dimensions

Dzień 2

Module 6 – ITIL service value stream
Module 7 – ITIL Practices
Lunch
Module 8 – Course summary
Module 9 - Exam (optional)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec drugiego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Zostały przygotowane w oparciu o podręcznik ITIL 4 Foundation by Axelos. Bazują na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów w stosowaniu najlepszych praktyk ITSM. Umożliwiają solidne poznanie i zrozumienie ITIL4 oraz przygotowują uczestnika do zdania egzaminu na poziomie Foundation. W ich skład wchodzi:

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Jeden egzamin próbny wraz z odpowiedziami oraz uzasadnieniem poprawności odpowiedzi
  • Oficjalny słownik terminów.

Materiały dostępne są w języku angielskim.

Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
no computer based 40 65%  /  60 min.

Dodatkowe informacje

  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. 
  • W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.