Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
PROMOCJA 1600 PLN
Cena egzaminu
?
900 PLN
Czas trwania
?
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Szkolenie ITIL® 4 Foundation przygotowuje uczestników do zdania oficjalnego egzaminu.

Jeśli posiadasz certyfikat ITIL® 3 Foundation to szkolenie ITIL® 4 Foundation możesz kupić z rabatem -25%, a na egzamin otrzymasz -30%. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu na szkolenia@conlea.pl Promocja trwa tylko do końca 2019r.! 

Od 30 lat ITIL przewodzi środowisku ITSM dostarczając mu wytycznych i najlepszych praktyk zarządczych, szkoleń oraz ścieżek certyfikacyjnych. ITIL 4 dostosowuje większość istniejących praktyk ITSM do szerszego kontekstu bazującego na doświadczeniu klienta (ang. Customer experience), strumieniu wartości (ang. Value streams) oraz cyfrowej transformacji (ang. Digital transformation). ITIL 4 próbuje wykorzystać w tym doświadczenia Lean, Agile oraz DevOps. ITIL 4 wskazuje organizacjom wytyczne pozwalające sprostać obecnym wyzwaniom zarządzania usługami i wykorzystać w tym celu potencjał nowych technologii informatycznych. ITIL 4 został zaprojektowany, żeby zapewnić elastyczny, skoordynowany, zintegrowany oraz skuteczny system nadzoru (ang. Governance) oraz zarządzania usługami IT.

ITIL 4 Foundation jest pierwszą z serii książek ITIL 4 – najnowszej wersji najczęściej stosowanego na świecie zestawu praktyk ITSM. Odbiorcami tej publikacji mogą być zarówno osoby z IT jak i z biznesu, które stawiają swoje pierwsze kroki w zarządzaniu usługami jak i doświadczeni profesjonaliści znający wcześniejsze wersje ITIL oraz znający i stosujący inne zbiory najlepszych praktyk branżowych (np. DevOps, Agile, Scrum, Prince2).

ITIL 4 Foundation opisuje ramę zarządczą zarządzania usługowego ITIL4 (ang. service management framework) oraz sposoby, w jakich zaadoptowane zostały w niej nowoczesne sposoby pracy, najlepsze praktyki zarządzania oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. ITIL 4 Foundation służy również jako materiał referencyjny dla praktyków w ich codziennej pracy oraz stanowi punkt wyjścia do dalszych studiów oraz do rozwoju zawodowego.

Dla kogo:

Szkolenie ITIL 4 Foundation przeznaczone jest dla:

  • Osób rozpoczynających swoja przygodę (drogę, karierę) w zarządzaniu usługami (ang. Service Management)
  • Menedżerów ITSM oraz osób aspirujących do roli Menedżerów ITSM
  • Osób silnie współpracujących z działem dostarczania usług (np. inne działy IT, takie jak zarządzanie produktem, development, digital content)
  • Posiadaczy certyfikatów ITIL w wersji 3, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę w zakresie kolejnej wersji ITIL

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia ITIL 4 Foundation uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje związane ze:

  • Zrozumieniem kluczowych pojęć zarządzania usługami oraz będą potrafili opisać podstawowe pojęcia związane z kreowaniem wartości za pomocą usług oraz zależności pomiędzy usługami
  • Zrozumieniem, w jaki sposób zasady (wytyczne) przewodnie ITILa (ang. Guiding principles) mogą pomóc organizacji przyjąć i zastosować najlepsze praktyki zarządzania usługami
  • Zrozumieniem czterech wymiarów zarządzania usługami
  • Zrozumieniem przeznaczenia oraz komponentów składowych systemu wartości usługi ITIL (ang. ITIL service value system)
  • Zrozumieniem zadań (aktywności) łańcucha wartości usługi (ang. Service value chain), sposobu w jaki te zadania wzajemnie działają oraz w jaki sposób wspierają one system wartości usługi
  • Zapamiętaniem celów oraz podstawowych pojęć 18 wybranych praktyk ITIL
  • Zrozumieniem szczegółów 7 kolejnych wybranych praktyk ITIL

Dlaczego szkolenie w Conlea?

  • Weźmiesz udział w szkoleniu prowadzonym przez Trenera Praktyka, który urozmaici szkolenie o praktyczne przykłady z branży, które pomogą Ci zobrazować przekazywaną na szkoleniu wiedzę.
  • Materiały szkoleniowe otrzymasz w formie elektronicznej na 5 dni przed szkoleniem, pozwolą Ci one w sposób optymalny przygotować się do szkolenia.
  • Otrzymasz dostęp do 2 próbnych egzaminów ITIL Foundation 4, które w znacznym stopniu pomogą Ci zdać oficjalny egzamin.
  • Zdany egzamin to nie wszystko, pomożemy Ci ugruntować wiedzę ITIL'ową, a podczas praktycznych ćwiczeń zdobyć odpowiednie umiejętności, które będziesz w stanie wykorzystać, aby wesprzeć swój rozwój.
  • Dołączysz do społeczności managerów IT współtworzonych przez Conlea i Fundację Let’s manage IT.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Warszawa 02-03.12.2019 PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Gdańsk 16-17.12.2019 PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Kraków 16-17.12.2019 PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Warszawa
16-17.12.2019
PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Gdańsk 18-19.12.2019 PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Kraków
18-19.12.2019
PROMOCJA
1300 PLN
szkolenie tradycyjne
Kraków 11-12.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 16-17.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 20-21.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 20-21.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 23-24.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 30-31.01.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 08-09.02.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 13-14.02.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 17-18.02.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 24-25.02.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 24-25.02.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 07-08.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 09-10.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 19-20.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 19-20.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 23-24.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 23-24.03.2020 1600 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Module 1 – Course introduction
Module 2 – The Journey – transformation from ITIL 3 to ITIL 4
Lunch
Module 3 – Key concepts of service management
Module 4 – Guiding principles

Module 5 – Four dimensions

Dzień 2

Module 6 – ITIL service value stream
Module 7 – ITIL Practices
Lunch
Module 8 – Course summary
Module 9 - Exam

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Sesja egzaminacyjna zostanie zorganizowana ostatniego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Zostały przygotowane w oparciu o podręcznik ITIL 4 Foundation by Axelos. Bazują na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów w stosowaniu najlepszych praktyk ITSM. Umożliwiają solidne poznanie i zrozumienie ITIL4 oraz przygotowują uczestnika do zdania egzaminu na poziomie Foundation. W ich skład wchodzi:

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Jeden egzamin próbny wraz z odpowiedziami oraz uzasadnieniem poprawności odpowiedzi
  • Oficjalny słownik terminów.

Materiały dostępne są w języku angielskim. Zostaną udostępnione każdemu uczestnikowi w formie elektronicznej na kilka dni przed szkoleniem, Dodatkowo organizacja szkolenia zostanie poprzedzona wysłaniem materiałów przedkursowych, które w optymalny sposób pomogą przygotować się do szkolenia. 

Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
no papierowa / online 40 65%   60 min.

Dodatkowe informacje

  • Egzamin jest obowiązkowy.
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. 
  • W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 

Dominika Pacyna

Service Architect w GAIN Capital Poland

Trener Krzysztof Nowacki: "Trainer shows a lot of experience and not only theoretical knowledge". 

Bartosz Trzęsicki

Head of IT Infrastructure, Processes and Security Services at Thyssenkrupp

Trener Krzysztof Nowacki: "Trainer's practical knowledge enhanced with real-life examples".

Patryk Szuszczewicz

Specjalista ds. Analizy Funkcjonalnej PLM, ABB

Trener Radosław Gnat: "Trainer's approach and structuring of the training."

Łukasz Naklicki

Consultant w Syncron

Trener Radosław Gnat: "Real life business experience examples of key ITIL concepts help to anchor the knowledge. Trainer's helpful attitude."

Agnieszka

„I like the most the level of trainer's experience and real life examples he provided.”.

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.