Loading...

Program szkolenia

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w artykule Co to jest ITIL? Wszystko o zarządzaniu usługami IT.

Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.

W ich skład wchodzi: 

  • Elektroniczny podręcznik uczestnika szkolenia na platformie Teachable zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Wskazówki dla zdających egzamin
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami

Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).

Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.

Czas trwania egzaminu: 60 min.

Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. 

W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 

Szkolenie ITIL 4 Foundation przeznaczone jest dla:

  • Osób rozpoczynających swoja przygodę (drogę, karierę) w zarządzaniu usługami (ang. Service Management)
  • Menedżerów ITSM oraz osób aspirujących do roli Menedżerów ITSM
  • Osób silnie współpracujących z działem dostarczania usług (np. inne działy IT, takie jak zarządzanie produktem, development, digital content)
  • Posiadaczy certyfikatów ITIL w wersji 3, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę w zakresie kolejnej wersji ITIL

Brak formalnych wymagań wstępnych.

W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:

  • odstępy między siedzeniami,
  • jednorazowe rękawiczki, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe maseczki,
  • tablica informacyjna w związku ze stanem epidemii,
  • jednorazowe zestawy naczyń oraz słodki poczęstunek w oryginalnych opakowaniach,
  • woda tylko butelkowana.

Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.

Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.

Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.

Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach. 

Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.

 

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w artykule Jak wygląda ścieżka certyfikacji ITIL 4.

Najważniejsze wartości

Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.

Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.

Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.

Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia ITIL4 Foundation?

  • Zrozumieniesz kluczowe pojęcia zarządzania usługami oraz będzisz potrafić opisać podstawowe pojęcia związane z kreowaniem wartości za pomocą usług oraz zależności pomiędzy usługami
  • Zrozumieniesz, w jaki sposób zasady (wytyczne) przewodnie ITILa (ang. Guiding principles) mogą pomóc organizacji przyjąć i zastosować najlepsze praktyki zarządzania usługami
  • Zrozumieniesz cztery wymiary zarządzania usługami
  • Zrozumiesz przeznaczenia oraz komponenty składowych systemu wartości usługi ITIL (ang. ITIL service value system)
  • Zrozumieniesz zadania (aktywności) łańcucha wartości usługi (ang. Service value chain), sposobu w jaki te zadania wzajemnie działają oraz w jaki sposób wspierają one system wartości usługi
  • Zdobędą wiedzę i kompetencje związane ze zapamiętaniem celów oraz podstawowych pojęć 18 wybranych praktyk ITIL
  • Zrozumieniesz szczegółowo 7 kolejnych wybranych praktyk ITIL

Certyfikacja ITIL 4

ITIL Foundation to pierwszy krok
na ścieżce certyfikacji ITIL 4

ITIL4 Foundation

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

czytaj więcej...

ITIL 4 Specialist High Velocity IT

czytaj więcej...

ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

czytaj więcej...

ITIL 4 Strategist Digital & IT Strategy

czytaj więcej...

ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve

czytaj więcej...

Opinie o szkoleniach Conlea

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu!

Sabina Grabowska

Sabina Grabowska

Incident Coordinator

Praktyczna wiedza trenera wzbogacona o przykłady z życia!

Bart Trzęsicki

Bartosz Trzęsicki

Global Transformation/Change Lead

Trener wykazał się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.

0 (17)

Dominika Pacyna

Service Architect

Dobrze przygotowany trener, który potrafi odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania, ćwiczenia praktyczne.

0 (18)

Monika Kudaj

Major Incident Manager

Zdobyłam wiele narzędzi, aby móc lepiej wykonywać swoją pracę i doskonalić się.

Cátia Nunes

Cátia Nunes

Major Incident Process Lead

Trener był bardzo angażujący i wchodził w interakcję z każdym z osobna, pomimo braku bezpośredniego kontaktu i bycia online.

Alan Davies

Alan Davies

Lead Solution Architect

Ścieżka zamówienia

Ścieżkę zamówienia zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby szkolenie dopasować do indywidualnych wymagań klienta i jego branży. 

Skorzystaj ze wsparcia naszych konsultantów
Wybierz szkolenie oraz termin
Wybierz pakiet oraz formę płatności
Złóż zamówienie
Tego samego dnia otrzymasz potwierdzenie rejestracji na szkolenie
Wsparcie naszych konsultantów oraz trenerów przed szkoleniem
5 dni przed szkoleniem otrzymasz informacje organizacyjne oraz materiały
Start szkolenia
Wsparcie trenera po szkoleniu