ITIL4 Foundation
ITIL 4 Foundation opisuje ramę zarządczą zarządzania usługowego ITIL4 (ang. service management framework) oraz sposoby, w jakich zaadoptowane zostały w niej nowoczesne sposoby pracy, najlepsze praktyki zarządzania oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. ITIL 4 Foundation służy również jako materiał referencyjny dla praktyków w ich codziennej pracy oraz stanowi punkt wyjścia do dalszych studiów oraz do rozwoju zawodowego.
Istniejący od 30. lat ITIL jest dziś najpopularniejszym na świecie zbiorem praktyk do zarządzania usługami IT. Dostarcza wytycznych nie tylko dla działów IT, ale każdej organizacji, która tworzy wartość. Najnowsza aktualizacja ITIL 4 zawiera w sobie zalety poprzednich wersji, jednocześnie odpowiadając na wyzwania związane z rewolucją cyfrową. Miliony specjalistów IT na całym świecie rozwijają swoją karierę dzięki systemowi certyfikacji ITIL.
Więcej informacji na temat metodyki ITIL znajdziesz w artykule Co to jest ITIL? Wszystko o zarządzaniu usługami IT.
Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.
W ich skład wchodzi:
Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.
Czas trwania egzaminu: 60 min.
Podczas egzaminu nie można korzystać z książek.
W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego.
Szkolenie ITIL 4 Foundation przeznaczone jest dla:
Brak formalnych wymagań wstępnych.
W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:
Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.
Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.
Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.
Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach.
Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w artykule Jak wygląda ścieżka certyfikacji ITIL 4.
Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.
Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.
Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.
Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.
Konsultant i akredytowany trener ITIL, COBIT 5, PRINCE2 oraz Apollo 13 — ITSM case experience.
Zobacz profil LinkedinITIL4 Foundation
ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
ITIL 4 Specialist High Velocity IT
ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value
ITIL 4 Strategist Digital & IT Strategy
ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve
Incident Coordinator
Global Transformation/Change Lead
Service Architect
Major Incident Manager
Major Incident Process Lead
Lead Solution Architect
ITIL to uznany na całym świecie zbiór najlepszych praktyk zarządzania IT. Przeczytaj o najważniejszych koncepcjach i komponentach najnowszej wersji ITIL 4. Czytaj dalej
Certyfikat ITIL 4 Foundation jest najpopularniejszym certyfikatem w świecie IT - wynika z raportu Global Knowledge 2020 IT Skills and Salary Report. Czytaj dalej
ITIL 4 dostarcza wskazówek jak wykorzystać możliwości IT w dostarczaniu usług. Poznaj główne koncepcje przedstawione w publikacji ITIL 4 Foundation. Czytaj dalej
Akshay Anand, ambasador i architekt ITIL 4 w Axelos w rozmowie z Bartoszem Kozakiewiczem, CEO Conlea opowiada o pracach nad ITIL 4, o tym jak ITIL 4 wspierał organizacje w trakcie pandemii oraz o nowych zasadach przewodnich. Czytaj dalej
Jak ITIL 4 wspiera organizacje w czasach VUCA dzięki modelowi ciągłego doskonalenia, zasadom przewodnim i koncepcjom High Velocity IT? Czytaj dalej