ITIL Intermediate Service Design Lifecycle
Podczas szkolenia uczestnik zapozna się z ogólną koncepcją procesów, zasad i metod w obszarze projektowania usług (Service Design). Kurs obejmuje zarządzanie oraz kontrolę działań i technik na etapie projektowania usług. Szkolenie zaprojektowano w oparciu o ciekawe scenariusze demonstrujące zastosowanie dobrych praktyk ITIL oraz przygotowujące uczestnika do egzaminu ITIL® Service Design Lifecycle.
Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.
W ich skład wchodzi:
Egzamin składa się z 8 pytań zamkniętych opartych na scenariuszach, 4 odpowiedzi do wyboru, punktowane wg. skali: Najlepsza odpowiedź: 5 punktów, druga pod względem jakości odpowiedź: 3 punkty, trzecia pod względem jakości odpowiedź: 1 punkt, zła odpowiedź: 0 punktów.
70% (28 na 40 możliwych do zdobycia punktów) zalicza egzamin.
Są dwie możliwości przeprowadzenia egzaminu.
1. Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.
2. Uczestnik zdaje egzamin ostatniego dnia szkolenia. Egzaminatorem jest trener Conlea.
Czas trwania egzaminu: 90 minut (120 minut dla osób, których język angielski nie jest językiem ojczystym).
Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. Dopuszczalne jest korzystanie ze słownika angielsko-polskiego.
Zdany egzamin umożliwia otrzymanie 4 punktów w kwalifikacji ITIL®.
Certyfikat ITIL® Foundation lub ITIL® Foundation Bridge + ITIL® Foundation z poprzedniej wersji – wymaganie formalne.
Doświadczenie 2-4 lata pracy w organizacji IT dostarczającej usługi IT będzie pomocne.
W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:
Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.
Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.
Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.
Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach.
Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.
Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.
Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.
Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.
Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.
ITIL Intermediate Service Design Lifecycle
ITIL Intermediate Service Strategy Lifecycle
ITIL Intermediate Service Transition Lifecycle
ITIL Intermediate Service Operation Lifecycle
ITIL Intermediate Continual Service Improvement Lifecycle
ITIL Intermediate SOA Capability
ITIL Intermediate PPO Capability
ITIL Intermediate RCV Capability
ITIL Intermediate OSA Capability
Incident Coordinator
Global Transformation/Change Lead
Service Architect
Major Incident Manager
Major Incident Process Lead
Lead Solution Architect
Ścieżkę zamówienia zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby szkolenie dopasować do indywidualnych wymagań klienta i jego branży.