Drugi poziom certyfikacji ITIL. Szkolenie skupia się na praktycznym i bazującym na licznych case studies, podejściu do wdrażania zmian i usprawnień w organizacji (CSI Aproach) oraz promuje 9 Guiding Principles leżących u podstaw każdej skutecznej zmiany w organizacji. Dodatkowo szczegółowo omawiane są trzy domeny wiedzy - metryki (Measurements and Metrics), komunikację oraz zmianę organizacyjną skupiająca się na jej ludzkim aspekcie (Organizational Change Management, OCM). Szkolenie trwa 3 dni, uczestnik uzyskuje 3 punkty do certyfikacji ITIL Expert.
UWAGA! Szkolenie ITIL Practitioner jest dostępne tylko do końca 2021 roku. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej nt. najnowszej wersji ITIL 4 zajrzyj do naszego artykułu na blogu.
Zdobycie certyfikatu jest możliwe tylko do końca 2021. Po tym czasie szkolenia ITIL w wersji 3 przestana być dostarczane przez AXELOS i będzie można tylko zdobyć certyfikat dla najnowszej wersji ITIL4.
Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.
W ich skład wchodzi:
Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.
Czas trwania egzaminu: 1h 45 min.
Podczas egzaminu można korzystać z książek.
W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 22 minut czasu (w sumie 131 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego.
W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:
Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.
Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.
Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.
Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach.
Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.
Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.
Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.
Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.
Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.
Konsultant i akredytowany trener ITIL, COBIT 5, PRINCE2 oraz Apollo 13 — ITSM case experience.
Zobacz profil LinkedinIncident Coordinator
Global Transformation/Change Lead
Service Architect
Major Incident Manager
Major Incident Process Lead
Lead Solution Architect