Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3200 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

This module is for professionals who are responsible for creating stakeholder value, which is integral to business success in the current competitive landscape.

This module covers all types of engagement and interaction between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. It focuses on the conversion of demand into value via IT enabled services.

The module covers key topics such as SLA design, multi-supplier management, communication, relationship management, CX and UX design, customer journey mapping, and more. It will provide candidates with the tools to increase stakeholder satisfaction which is integral to business success in the current competitive landscape.

ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value is aimed at practitioners responsible for managing and integrating stakeholders, those that focus on customer journey and experience, and those that are responsible for fostering relationships with partners and suppliers. Accredited training for the ITIL 4 Managing Professional modules is mandatory to enable full understanding of the core material. All modules have ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.

The ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value module is due for release in Q1 2020.

Audience

Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support skierowane jest do:

  • aktualnych i przyszłych menedżerów ITSM,
  • posiadaczy certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.
 

Objectives and Benefits

Learning outcomes:

  • Understand how customer journeys are designed
  • Understand how to target markets and stakeholders
  • Understand how to foster stakeholder relationships
  • Understand how to align expectations and agree upon details of service
  • Understand how to onboard and off-board customers and users
  • Understand how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption/provisioning)
  • Understand how to realize and validate service value

Prerequisites

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation (posiadacze certyfikatów wcześniejszych wersji ITIL przed wzięciem udziału w szkoleniu muszą podejść do aktualnego egzaminu na poziomie ITIL Foundation).
  • Brak minimalnych wymagań wstępnych, jednak szkolenie zostało opracowane z myślą o osobach z doświadczeniem w sektorze zarządzania usługami IT (2-4 lata).

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

 

Organizacja

  • Classroom with U-shaped seating arrangement, whiteboard, projector, flipchart
  • 16 students maximum
  • Course runs 09:00 – 5:00 each day
  • The exam is scheduled at the end of the last day of the training. - the trainee is obliged to have a computer in this case, CONLEA provides access to the Internet

Materiały szkoleniowe

  • Students receive a copy of the classroom presentation material
  • Case study, exercises with sample answers
  • Two mock exams with answers
  • Official glossary of terms

Training materials are available in English. Materials will be available to each participant in electronic form a few days before the training. Additionally, the organization of the training will be preceded by sending pre-competition material which will help prepare for the training.

Wymagane szkolenie? Forma Liczba pytań Próg zdawalności Język Czas trwania
tak computer based 40 70%   90 min.

Additional information

  • Uczestnicy, którzy podejdą do egzaminu odbywającego się w języku innym niż ich język ojczysty lub roboczy, mogą otrzymać 25% więcej czasu na jego napisanie (tj. łącznie 113 minut). Egzamin odbędzie się na zasadzie „closed book”. Oznacza to, że jego uczestnicy nie będą mieli dostępu do żadnych materiałów zewnętrznych.
  • Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Nieprawidłowe opcje zawierają odpowiedzi, które mogłyby zostać wybrane przez osoby o niekompletnej wiedzy lub niepełnych umiejętnościach. Odpowiedzi te są stosunkowo prawdopodobne i związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.
  • Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.
  • Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
  • Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.