Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3200 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

This module focuses on the importance and challenges of creating an appropriate digital strategy to enable the success of businesses and how it can (should) be integrated to the IT strategy and aligned with the wider organisation goals. 

We are happy to announce a 30% discount on ITIL 4 Strategist Direct Plan for exam taken until 31 December 2019! Final cost of the exam: 840 PLN net. 

This module provides individuals with the practical skills necessary to create a 'learning and improving' IT organization, with a strong and effective strategic direction. The module covers the influence and impact of Agile and Lean ways of working, and how they can be leveraged to an organization's advantage.

It will provide practitioners with a practical and strategic method for planning and delivering continual improvement with necessary agility.

ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve is aimed at managers of all levels involved in shaping direction and strategy or developing a continually improving team. It will cover both practical and strategic elements.

Therefore, it is the universal module, that will be a key component of both, ITIL 4 Managing Professional and ITIL 4 Strategic Leader streams.

Accredited training for the ITIL Managing Professional modules is mandatory to enable full understanding of the core material. All modules have ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.

To obtain the ITIL 4 Strategic Leader designation, the candidate must complete all modules in the ITIL 4 Strategic Leader stream. 

Dla kogo:

The target audience ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support qualification is:

  • ITSM Managers and aspiring ITSM Managers
  • Existing ITIL qualification holders wishing to update their knowledge

Cele i korzyści

After successful completion of the ITIL 4 Strategist Direct Plan course, students will:

  • Understand the Key Concepts of Direct, Plan & Improve
  • Understand the concepts of Value, Outcomes, Costs & Risks and their relationships to direction, planning & improvement
  • Understand the scope of what is to be directed and/or planned, and know how to use key principles and methods of direction and planning in that context
  • Know how to cascade goals and requirements
  • Know how to define effective policies, controls and guidelines
  • Know how to place decision-making authority at the correct level
  • Understand the role of GRC and know how to integrate the principles and
  • Understand the role of risk and risk management in DPI
  • Understand how governance impacts DPI

Wymagania wstępne:

  • Hold an ITIL 4 Foundation Certificate (holders of Foundation certificate from an earlier version of ITIL , e.g.: earlier ITIL qualifications, must pass the current ITIL Foundation exam before attending this course)
  • There is no minimum mandatory requirement but 2 to 4 years professional experience working in IT Service Management is highly desirable

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Gdańsk 02-04.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 02-04.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 02-04.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 02-04.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 20-22.01.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 20-22.01.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 17-19.02.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 16-18.03.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

 

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec drugiego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Bazują na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów w stosowaniu najlepszych praktyk ITSM. Umożliwiają solidne poznanie i zrozumienie ITIL4 oraz przygotowują uczestnika do zdania egzaminu na poziomie Foundation. W ich skład wchodzi:

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Jeden egzamin próbny wraz z odpowiedziami oraz uzasadnieniem poprawności odpowiedzi
  • Oficjalny słownik terminów.

Materiały dostępne są w języku angielskim. Zostaną udostępnione każdemu uczestnikowi w formie elektronicznej na kilka dni przed szkoleniem, Dodatkowo organizacja szkolenia zostanie poprzedzona wysłaniem materiałów przedkursowych, które w optymalny sposób pomogą przygotować się do szkolenia. 

Is course required? Exam format No. of Questions Passing score Language Duration
no computer based 40 70%   90 min.

Additional information

  • Candidates taking the exam in a language that is not their native or working language may be awarded 25% extra time, i.e. 113 minutes in total. This is a ‘closed book’ examination. No materials other than the examination materials are permitted.
  • All 40 questions are Objective Test Questions (OTQs), which present four options from which one option is selected. Distractors (wrong answers) are options that candidates with incomplete knowledge or skill would be likely to choose. These are generally plausible responses relating to the syllabus area being examined.
  • Question styles used within this type are: ‘standard’, ‘missing word’, ‘list’(2 correct items), and, exceptionally, ‘negative’ standard OTQ.
  • Each question is worth 1 mark. There are 40 marks available.
  • There is no negative marking.
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.