Loading...

Program szkolenia

Najczęściej zadawane pytania

Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.

W ich skład wchodzi: 

  • Elektroniczny podręcznik uczestnika szkolenia na platformie Teachable zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Wskazówki dla zdających egzamin
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami

Egzamin składa się z 8 pytań zamkniętych opartych na scenariuszach, 4 odpowiedzi do wyboru, punktowane wg. skali: Najlepsza odpowiedź: 5 punktów, druga pod względem jakości odpowiedź: 3 punkty, trzecia pod względem jakości odpowiedź: 1 punkt, zła odpowiedź: 0 punktów. 70% (28 na 40 możliwych do zdobycia punktów) zalicza egzamin.

Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.

Czas trwania egzaminu: 90 min.

Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. 

  • Osoby potrzebujące głębszego zrozumienia ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement) w cyklu życia usługi, oraz sposobu jego wykorzystania do usprawnienia zarządzania usługami IT.
  • Profesjonaliści IT pełniący role związane z planowaniem strategicznym, realizacją i kontrolą w ramach modelu biznesowego opartego na usłudze, oraz szukający zrozumienia pojęć, procesów, funkcji, i działań związanych z ustawicznym doskonaleniem usług.
  • Osoby posiadające certyfikat ITIL® Foundation (lub certyfikat ITIL® v2 Foundation + v3 Foundation Bridge ) dążace do zdobycia certyfikatu na poziomie ITIL Intermediate lub ITIL Expert. 
  • Typowe role obejmują : CIOs; CTOs; menedżerów; pracowników nadzoru; kierowników zespołów; projektantów; architektów; planistów; konsultantów IT; kierowników działów kontroli; menedżerów bezpieczeństwa IT; menedżerów testowania usługi; specjalistów ITSM związanych z zarządzaniem, koordynacją i integracja działąń strategicznych w ramach cyklu życia usługi. 
  •  

Brak formalnych wymagań wstępnych.

W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:

  • odstępy między siedzeniami,
  • jednorazowe rękawiczki, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe maseczki,
  • tablica informacyjna w związku ze stanem epidemii,
  • jednorazowe zestawy naczyń oraz słodki poczęstunek w oryginalnych opakowaniach,
  • woda tylko butelkowana.

Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.

Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.

Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.

Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach. 

Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.

 

Najważniejsze wartości

Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.

Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.

Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.

Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia ITIL Intermediate Continual Service Improvement Lifecycle?

  • Zarządzanie usługą jako praktyka, zasady i cele ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement ).
  • Współzależności pomiędzy omawianymi procesami a pozostałymi procesami cyklu życia usługi.
  • Aktywności, metody i funkcje stosowane w procesach ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement ).
  • Zastosowanie procesów, aktywności i funkcji związanych z ustawicznym doskonaleniem usług do osiągnięcia efektywności i wydajności operacyjnej.
  • Mierzenie wydajności ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement ).

Opinie o szkoleniach Conlea

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu!

Sabina Grabowska

Sabina Grabowska

Incident Coordinator

Praktyczna wiedza trenera wzbogacona o przykłady z życia!

Bart Trzęsicki

Bartosz Trzęsicki

Global Transformation/Change Lead

Trener wykazał się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.

0 (17)

Dominika Pacyna

Service Architect

Dobrze przygotowany trener, który potrafi odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania, ćwiczenia praktyczne.

0 (18)

Monika Kudaj

Major Incident Manager

Zdobyłam wiele narzędzi, aby móc lepiej wykonywać swoją pracę i doskonalić się.

Cátia Nunes

Cátia Nunes

Major Incident Process Lead

Trener był bardzo angażujący i wchodził w interakcję z każdym z osobna, pomimo braku bezpośredniego kontaktu i bycia online.

Alan Davies

Alan Davies

Lead Solution Architect