Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3200 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support zostało opracowane z myślą o specjalistach IT pracujących w różnych zespołach technologicznych i cyfrowych.

Moduł ten obejmuje kluczowe działania związane z zarządzaniem usługami i stanowi rozwinięcie aktualnego zakresu praktyk ITIL o informacje związane z tworzeniem usług. Koncentruje się on na integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT oraz przedstawieniu wykorzystywanych w tym celu praktyk, metod i narzędzi.

Moduł ten obejmuje także informacje dotyczące wydajności usług i umożliwi uczestnikom zrozumienie zagadnień związanych z jakością usługi i metodami jej poprawy.

Dzięki temu specjaliści w dziedzinie IT będą mogli w dalszym ciągu dostarczać innowacyjne i niezawodne usługi technologiczne swoim klientom na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support opracowane zostało z myślą o specjalistach ITSM zarządzających działaniami dotyczącymi produktów i usług cyfrowych oraz o osobach odpowiedzialnych za realizację całościowych rozwiązań typu end-to-end. Do pełnego opanowania materiału niezbędne jest odbycie akredytowanego szkolenia ITIL Managing Professional. Poziom ITIL 4 Foundation jest warunkiem wstępnym niezbędnym do przystąpienia do wszystkich modułów.

Aby otrzymać tytuł ITIL 4 Strategic Leader, uczestnik szkolenia musi ukończyć wszystkie moduły wchodzące w skład ścieżki ITIL 4 Strategic Leader.

Dla kogo:

Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support skierowane jest do:

  • aktualnych i przyszłych menedżerów ITSM,
  • posiadaczy certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.
 

Cele i korzyści

Biorący udział w szkoleniu ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support uczestnicy:

  • zrozumieją, w jaki sposób planować i kształtować strumień wartości w celu tworzenia, dostarczania i wspierania oferowanych przez siebie usług,
  • poznają koncepcje i wyzwania związane z systemem wartości usługi,
  • dowiedzą się, w jaki sposób planować i zarządzać zasobami w systemie wartości usługi,
  • poznają wpływ praktyk ITIL na proces tworzenia, dostarczania i wspierania w systemie wartości usługi i strumieniach wartości,
  • dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać strumień wartości do tworzenia, rozwoju i adaptacji nowych usług,
  • nauczą się, w jaki sposób wykorzystać strumień wartości, oferując wsparcie swoim użytkownikom,
  • zrozumieją, w jaki sposób tworzyć, dostarczać i wspierać swoje usługi,
  • poznają metody koordynacji, priorytetyzacji i strukturyzacji pracy oraz działań w celu tworzenia i wspierania oferowanych przez siebie usług.

Wymagania wstępne:

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation (posiadacze certyfikatów wcześniejszych wersji ITIL przed wzięciem udziału w szkoleniu muszą podejść do aktualnego egzaminu na poziomie ITIL Foundation).
  • Brak minimalnych wymagań wstępnych, jednak szkolenie zostało opracowane z myślą o osobach z doświadczeniem w sektorze zarządzania usługami IT (2-4 lata).

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Gdańsk 16-18.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 16-18.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 16-18.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 16-18.12.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 13-15.01.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 13-15.01.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 10-12.02.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 09-11.03.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

 

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Sesja egzaminacyjna zostanie zorganizowana ostatniego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Bazują na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów w stosowaniu najlepszych praktyk ITSM. Umożliwiają solidne poznanie i zrozumienie ITIL4 oraz przygotowują uczestnika do zdania egzaminu na poziomie Foundation. W ich skład wchodzi:

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Jeden egzamin próbny wraz z odpowiedziami oraz uzasadnieniem poprawności odpowiedzi
  • Oficjalny słownik terminów.

Materiały dostępne są w języku angielskim. Zostaną udostępnione każdemu uczestnikowi w formie elektronicznej na kilka dni przed szkoleniem, Dodatkowo organizacja szkolenia zostanie poprzedzona wysłaniem materiałów przedkursowych, które w optymalny sposób pomogą przygotować się do szkolenia. 

Wymagane szkolenie? Forma Liczba pytań Próg zdawalności Język Czas trwania
tak computer based 40 70%   90 min.

Additional information

  • Uczestnicy, którzy podejdą do egzaminu odbywającego się w języku innym niż ich język ojczysty lub roboczy, mogą otrzymać 25% więcej czasu na jego napisanie (tj. łącznie 113 minut). Egzamin odbędzie się na zasadzie „closed book”. Oznacza to, że jego uczestnicy nie będą mieli dostępu do żadnych materiałów zewnętrznych.
  • Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Nieprawidłowe opcje zawierają odpowiedzi, które mogłyby zostać wybrane przez osoby o niekompletnej wiedzy lub niepełnych umiejętnościach. Odpowiedzi te są stosunkowo prawdopodobne i związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.
  • Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.
  • Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
  • Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.