Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3200 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

ITIL 4 Managing Professional have been developed for IT practitioners working within technology and digital teams across organizations. 

We are happy to announce a 30% discount on ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support for exam taken until 31 December 2019! Final cost of the exam: 840 PLN net. 

This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to cover the 'creation' of services. This module focuses on the integration of different value streams and activities to create, deliver and support IT-enabled products and services whilst also covering supporting practices, methods and tools.

This module will also cover service performance and will give practitioners an understanding of service quality and improvement methods.

It will enable IT practitioners to continue to deliver innovative yet reliable tech-enabled services to their customers in an increasingly competitive market.

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is aimed at ITSM practitioners managing the operation of IT-enabled & digital products and services, and those responsible for the end-to-end delivery. Accredited training for the ITIL Managing Professional modules is mandatory to enable full understanding of the core material. All modules have ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.

To obtain the ITIL 4 Strategic Leader designation, the candidate must complete all modules in the ITIL 4 Strategic Leader stream. 

Dla kogo:

The target audience ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support qualification is:

  • ITSM Managers and aspiring ITSM Managers
  • Existing ITIL qualification holders wishing to update their knowledge

Cele i korzyści

After successful completion of the ITIL 4 Managing Professional Transition course, students will:

  • Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
  • Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system
  • Know how to plan and manage resources in the service value system
  • Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and value streams
  • Know how to use a value stream to design, develop and transition new services
  • Know how to use a value stream to provide user support
  • Know how to create, deliver and support services
  • Know how to co-ordinate, prioritize and structure work and activities to create deliver and support services,

Wymagania wstępne:

  • Hold an ITIL 4 Foundation Certificate (holders of Foundation certificate from an earlier version of ITIL , e.g.: earlier ITIL qualifications, must pass the current ITIL Foundation exam before attending this course)
  • There is no minimum mandatory requirement but 2 to 4 years professional experience working in IT Service Management is highly desirable

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Gdańsk 27-29.11.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 27-29.11.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 27-29.11.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 27-29.11.2019 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 13-15.01.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 10-12.02.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 10-12.02.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 09-11.03.2020 3200 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

 

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec drugiego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Bazują na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów w stosowaniu najlepszych praktyk ITSM. Umożliwiają solidne poznanie i zrozumienie ITIL4 oraz przygotowują uczestnika do zdania egzaminu na poziomie Foundation. W ich skład wchodzi:

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Jeden egzamin próbny wraz z odpowiedziami oraz uzasadnieniem poprawności odpowiedzi
  • Oficjalny słownik terminów.

Materiały dostępne są w języku angielskim. Zostaną udostępnione każdemu uczestnikowi w formie elektronicznej na kilka dni przed szkoleniem, Dodatkowo organizacja szkolenia zostanie poprzedzona wysłaniem materiałów przedkursowych, które w optymalny sposób pomogą przygotować się do szkolenia. 

Is course required? Exam format No. of Questions Passing score Language Duration
no computer based 40 70%   90 min.

Additional information

  • Candidates taking the exam in a language that is not their native or working language may be awarded 25% extra time, i.e. 113 minutes in total. This is a ‘closed book’ examination. No materials other than the examination materials are permitted.
  • All 40 questions are Objective Test Questions (OTQs), which present four options from which one option is selected. Distractors (wrong answers) are options that candidates with incomplete knowledge or skill would be likely to choose. These are generally plausible responses relating to the syllabus area being examined.
  • Question styles used within this type are: ‘standard’, ‘missing word’, ‘list’(2 correct items), and, exceptionally, ‘negative’ standard OTQ.
  • Each question is worth 1 mark. There are 40 marks available.
  • There is no negative marking.
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.