Loading...

Program szkolenia

Najczęściej zadawane pytania

Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.

W ich skład wchodzi: 

  • Elektroniczny podręcznik uczestnika szkolenia na platformie Teachable zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Wskazówki dla zdających egzamin
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami

Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych. Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Aby zdać egzamin należy zdobyć 28 punktów (70%).

Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.

Czas trwania egzaminu: 90 min.

Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Odpowiedzi te są związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.

Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.

Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.

Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support skierowane jest do:

  • aktualnych i przyszłych menedżerów ITSM,
  • posiadaczy certyfikatów ITIL Foundation, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

  • Certyfikat ITIL 4 Foundation (posiadacze certyfikatów wcześniejszych wersji ITIL przed wzięciem udziału w szkoleniu muszą podejść do aktualnego egzaminu na poziomie ITIL Foundation).
  • Brak minimalnych wymagań wstępnych, jednak szkolenie zostało opracowane z myślą o osobach z doświadczeniem w sektorze zarządzania usługami IT (2-4 lata).

W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:

  • odstępy między siedzeniami,
  • jednorazowe rękawiczki, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe maseczki,
  • tablica informacyjna w związku ze stanem epidemii,
  • jednorazowe zestawy naczyń oraz słodki poczęstunek w oryginalnych opakowaniach,
  • woda tylko butelkowana.

Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.

Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.

Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.

Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach. 

Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.

 

Najważniejsze wartości

Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.

Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.

Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.

Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia ITIL4 Specialist Create, Deliver and Support?

  • Zrozumiesz w jaki sposób planować i kształtować strumień wartości w celu tworzenia, dostarczania i wspierania oferowanych przez siebie usług.
  • Poznasz koncepcje i wyzwania związane z systemem wartości usługi.
  • Dowiesz się, w jaki sposób planować i zarządzać zasobami w systemie wartości usługi.
  • Poznasz wpływ praktyk ITIL na proces tworzenia, dostarczania i wspierania w systemie wartości usługi i strumieniach wartości.
  • Dowiesz się w jaki sposób wykorzystać strumień wartości do tworzenia, rozwoju i adaptacji nowych usług.
  • Nauczysz się w jaki sposób wykorzystać strumień wartości, oferując wsparcie swoim użytkownikom.
  • Zrozumiesz w jaki sposób tworzyć, dostarczać i wspierać swoje usługi.
  • Poznasz metody koordynacji, priorytetyzacji i strukturyzacji pracy oraz działań w celu tworzenia i wspierania oferowanych przez siebie usług.

Certyfikacja

ITIL4 Specialist Specialist Create, Deliver and Support to kolejny krok
na ścieżce certyfikacji ITIL4

ITIL4 Foundation

czytaj więcej...

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

ITIL 4 Specialist High Velocity IT

czytaj więcej...

ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

czytaj więcej...

ITIL 4 Strategist Digital & IT Strategy

czytaj więcej...

ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve

czytaj więcej...

Opinie o szkoleniach Conlea

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu!

Sabina Grabowska

Sabina Grabowska

Incident Coordinator

Praktyczna wiedza trenera wzbogacona o przykłady z życia!

Bart Trzęsicki

Bartosz Trzęsicki

Global Transformation/Change Lead

Trener wykazał się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.

0 (17)

Dominika Pacyna

Service Architect

Dobrze przygotowany trener, który potrafi odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania, ćwiczenia praktyczne.

0 (18)

Monika Kudaj

Major Incident Manager

Zdobyłam wiele narzędzi, aby móc lepiej wykonywać swoją pracę i doskonalić się.

Cátia Nunes

Cátia Nunes

Major Incident Process Lead

Trener był bardzo angażujący i wchodził w interakcję z każdym z osobna, pomimo braku bezpośredniego kontaktu i bycia online.

Alan Davies

Alan Davies

Lead Solution Architect