ITIL4 Foundation
Moduł ten obejmuje kluczowe działania związane z zarządzaniem usługami i stanowi rozwinięcie aktualnego zakresu praktyk ITIL o informacje związane z tworzeniem usług. Koncentruje się on na integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT oraz przedstawieniu wykorzystywanych w tym celu praktyk, metod i narzędzi.
Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.
W ich skład wchodzi:
Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.
Czas trwania egzaminu: 90 min.
Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Odpowiedzi te są związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.
Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.
Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.
Szkolenie ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support skierowane jest do:
W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:
Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.
Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.
Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.
Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach.
Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.
Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.
Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.
Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.
Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.
ITIL4 Foundation
ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
ITIL 4 Specialist High Velocity IT
ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value
ITIL 4 Strategist Digital & IT Strategy
ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve
Incident Coordinator
Global Transformation/Change Lead
Service Architect
Major Incident Manager
Major Incident Process Lead
Lead Solution Architect