Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3500 PLN
Cena egzaminu
Program szkolenia
nie zakłada egzaminu
Czas trwania
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Poznaj podstawy metodologii rozwiązywania problemów Kepner-Tregoe (KT). 

Celem niniejszego kursu jest wprowadzenie podstawowych informacji na temat systematycznego procesu rozwiązywania problemów i incydentów związanych z zarządzaniem usługami IT. Opanuj podstawy, aby zagwarantować swoim klientom skuteczną pomoc i stały dostęp do produktów i usług. Program kursu został opracowany z myślą o osobach pracujących w działach obsługi klienta i rozwiązywania problemów, które pragną poprawić jakość świadczonych przez siebie usług.

Dla kogo

  • Pracownicy Service Desku (pierwszej linii kontaktu)
  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów.

Cele i korzyści

At the end of this course, you will be able to:

  • Korzystaj z najlepszych praktyk dotyczących rozwiązywania problemów
  • Stwórz spójną strategię i strukturę zarządzania incydentami i problemami
  • Opracuj skuteczne instrukcje dotyczące problemów
  • Popraw jakość zarządzania eskalacjami i przeniesieniami w celu przyspieszenia procesu rozwiązywania problemów
  • Opanuj sytuację, optymalizując zużycie zasobów
  • Podstawowa wiedza na temat terminologii, struktury i konceptów kluczowych technik rozwiązywania problemów KT
  • Uporządkowana, krytyczna analiza incydentów i problemów
  • Umiejętność przekazywania dostępnych informacji, oceny skutków oraz priorytetyzacji czynności
  • Zdolność do opracowywania przejrzystych opisów problemu i procesu w celu szybkiego zebrania kluczowych informacji na temat przyczyn
  • Kurs wprowadzający do nauki zaawansowanych programów zarządzania incydentami i problemami Kepner-Tregoe, umożliwiający rozwinięcie umiejętności kierowania projektami/infrastrukturą

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Kraków 07-08.11.2019 3500 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.