Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
4500 PLN
Cena egzaminu
Program szkolenia
nie zakłada egzaminu
Czas trwania
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Przejmij kontrolę dzięki warsztatom Zarządzania Poważnymi Incydentami Kepner-Tregoe.

Warsztaty dedykowane są osobom chcącym poszerzyć swoją wiedzę oraz poprawić wydajność. Zapewniają one wyższą jakość, większą spójność oraz szybsze tempo procesu rozwiązywania problemów poprzez zwiększenie podstawowej jakości oraz spójności diagnostyki. Nasze podejście, uznane przez ITIL®, pomaga w bardziej efektywnym przywracaniu poprawności działania przy jednoczesnym zarządzaniu ryzykiem oraz pewnej komunikacji pod presją. Dzięki warsztatom Zarządzania Poważnymi Incydentami Kepner-Tregoe nauczysz się:

  • Usprawniać spójność oraz skuteczność swojego podejścia do zarządzania incydentami
  • Ograniczać stres oraz czas spędzany na fazie „analizy i diagnozy” w przypadku znaczących awarii
  • Jak zwiększyć liczbę przypadków, gdzie pierwsza próba przywrócenia sprawności systemu jest tą finalną
  • Używać powszechnego „języka rozwiązywania problemów”, niezależnego od technologii.
  • Jak zwiększyć przepustowość incydentów dla tej samej liczby osób
  • Jak zmniejszyć koszt usług oraz zbędne wykorzystanie części zamiennych

Dla kogo

Warsztaty te są idealnym rozwiązaniem dla:

  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Pracownicy Service Desku,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • Skuteczne ułatwianie procesu rozwiązywania incydentów poprzez gromadzenie najbardziej istotnych danych oraz podejmowanie decyzji podczas zarządzania ryzykiem pod presją.
  • Opanowanie umiejętności zaawansowanego zarządzania incydentami w celu kompleksowego przeprowadzania procesu przywracania systemu.
  • Czerpanie z analiz przypadków oraz rzeczywistych sytuacji życiowych, aby zapewnić dynamiczny proces nauki, który wykracza poza teorię oraz umożliwia szybkie zastosowanie wiedzy w twojej firmie.

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Wprowadzenie
Proces Odkrywania
Przegląd Procesów KT + Przywrócenie Procesu Pracy
Umiejętność Zadawania Pytań
Lunch
Ocena sytuacji: Problematyka, Wyjaśnienia i Działania
Ocena sytuacji: Zaawansowany Priorytet, Ustalanie i Tworzenie Planu Działania

Dzień 2

Podsumowanie Dnia 1
Analiza problemu: Gromadzenie Danych
Analiza decyzji: Cele, Środki, Waga
Lunch
Analiza decyzji: Podejmowanie najbardziej zbalansowanej decyzji
Analiza potencjalnego problemu: Zabezpieczenie twojego rozwiązania

Dzień 3

Podsumowanie Dnia 2
Analiza problemu: Aktualizuj, Wdrażaj i Kontroluj
Analiza problemu: Podstawowa Diagnostyka, Cele z K&E, Test i Weryfikacja
Lunch
Analiza problemu: Zaawansowana Diagnostyka (Różnice i Zmiany)
Analiza problemu: Techniki
Podsumowanie i zakończenie

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.