infolinia: 58 73 27 108
?

Cena - tradycyjne
1400 PLN PROMOCJA

Cena - blended
1200 PLN

Cena egzaminu
?
800 PLN
Czas trwania
?
3 dni lub
1,5 dnia + 12h
Poziom
Foundation
Punkty
?

2 ITIL
Języki
?
PL, EN
PL,EN

Szkolenie ITIL® Foundation zapoznaje uczestnika z podstawami zarządzania usługami IT.

W trakcie szkolenia omawiane są podstawy zarządzania usługami IT zgodne z dobrymi praktykami opisanymi w bibliotece ITIL. Celem kursu jest poznanie i zrozumienie najważniejszych pojęć, zasad oraz założeń związanych z procesowym modelem zarządzania cyklem życia usług. Szkolenie przygotowuje uczestników do zdania egzaminu i uzyskania oficjalnego certyfikatu ITIL Foundation.

Szkolenie dostępne jest w dwóch formach: tradycyjne 3-dniowe oraz blended 1,5 dniowe. Szkolenie blended to optymalne połączenie metod przekazywania wiedzy oraz jej stosowania w praktyce. Uczestnicy kończą szkolenie e-learning w dogodnym dla siebie czasie zdobywając wiedzę teoretyczną. Następnie uczestniczą w interaktywnych zajęciach z trenerem, które pozwalają na weryfikację zrozumienia oraz zastosowanie poznanej teorii.

Dla kogo

  • Pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne
  • kluczowi przedstawiciele użytkowników i klientów usług IT
  • konsultanci i audytorzy IT 
  • osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać certyfikat ITIL Foundation

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • Zarządzanie usługami informatycznymi w oparciu o uznane na całym świecie dobre praktyki 
  • Model cyklu życia usługi (Service Lifecycle)
  • Podstawowe pojęcia i definicje związane z cyklem życia usługi
  • Kluczowe procesy, role, funkcje 
  • Korzyści wynikające z wykorzystania praktyk ITIL
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL Foundation

Wymagania wstępne:

  • Brak wymagań formalnych
  • Doświadczenie w pracy w organizacji IT dostarczającej usługi IT będzie pomocne, ale nie jest wymagane

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Gdańsk 17-19.12.2018 PROMOCJA
1150 PLN
szkolenie tradycyjne
Poznań 23-25.01.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 28-30.01.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Poznań 04-06.02.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 04-06.02.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 11-13.02.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 25-27.02.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 06-08.03.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 13-15.03.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 18-20.03.2019 1400 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Wprowadzenie
Zarządzanie usługami
Cykl życia usługi
Lunch
Role i funkcje
Strategia usług
Praca indywidualna (powtórka materiału)

Dzień 2

Projektowanie usług
Lunch
Przekazanie usług
Eksploatacja usług
Praca indywidualna (powtórka materiału)

Dzień 3

Eksploatacja usług (cd.)
Ustawiczne doskonalenie usług
Lunch
Podsumowanie i przygotowanie do egzaminu
Egzamin certyfikacyjny (opcja)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec trzeciego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. W ich skład wchodzi: 

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Dwa egzaminy próbne wraz z odpowiedziami
  • Oficjalny słownik terminów
  • Materiały w języku angielskim.

Program

Dzień 1

1. Wprowadzenie
2. Omówienie wyników egzaminów próbnych
3. Cykl życia usługi
4. Zarządzanie usługami, role i funkcje
Lunch
5. Strategia usług
6. Projektowanie usług
7. Przekazanie usług

Dzień 2

1. Przekazanie usług (cd.)
2. Eksploatacja usług
3. Ustawiczne doskonalenie usług
4. Podsumowanie szkolenia
Lunch
5. Egzamin certyfikacyjny (opcja)

Organizacja

  • Kurs składa się z e-learningu oraz zajęć z trenerem.
  • Uczestnik powinien ukończyć uprzednio wskazane moduły e-learning przed rozpoczęciem zajęć z trenerem. W trakcie szkolenia e-learning uczestnik może skorzystać ze zdalnego wsparcia instruktora
  • Przed rozpoczęciem zajęć z trenerem, uczestnik przystępuje indywidualnie do 2 egzaminów próbnych, które są częścią e-learningu.
  • Sesje zajęć z trenerem odbywają się w godzinach 9:00-17:00 i mają formę ćwiczeń, dyskusji oraz powtórki wybranych zagadnień szkoleniowych. Uczestnicy mogą posiadać laptopy z materiałami e-learning’owymi.
  • Pod koniec drugiego dnia istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej.
  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart.
  • Maksymalna liczba uczestników: 16.

Materiały szkoleniowe

Zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają skuteczne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. W ich skład wchodzi:

  • Uczestnik otrzymuje materiały e-learning minimum na tydzień przed rozpoczęciem zajęć z trenerem.
  • Materiały szkoleniowe obejmujące teorię z zakresu szkolenia w postaci e-book'a (pliku PDF).
  • Podręcznik uczestnika szkolenia (Student Workbook) zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania.
  • Dwa egzaminy próbne wraz z odpowiedziami.
  • Oficjalny słownik terminów
  • Materiały w języku angielskim
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
tak papierowa / online 40 65%  /  60 min.

Dodatkowe informacje

  • Akredytowane szkolenie jest szczególnie zalecane jednak nie jest wymaganiem koniecznym do przystąpienia do egzaminu. 
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
  • Certyfikat ITIL Foundation zapewnia 2 punkty w schemacie kwalifikacji ITIL oraz umożliwia przystąpienie do dalszych szkoleń ITIL.

Mariusz Bocheński

Support Specialist, ABB Business Services Sp. z o.o.

Ogólna ocena szkolenia: "Bardzo kulturalny sposób prowadzenia zajęć, dużo ćwiczeń i miła (luźna) atmosfera, co zdecydowanie pomaga w zdobywaniu wiedzy :-)".

Trener Andrzej Radle mocne strony: "wiedza, opanowanie, zwracanie uwagi na detal, optymizm – umie słuchać".

Marta Dąbrowska

Junior Technical Support Engineer, OpusCapita Sp. z o.o.

Trener Piotr Słowikowski: "Mimo trudnego i wyzywającego pod względem atrakcyjności materiału nie było nudno; dobry prelegent; dobrze dobierał przykłady; dostosował się do grupy pod względem profilu i wiedzy uczestników". 

Robert Włodarczyk

Szkolenia ITIL w firmie Conlea są zdecydowane godne polecenia ze względu na świetnych wykładowców którzy je prowadzą. Wykładowcy podczas szkolenia dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zawodowym związanym z tematyką zajęć. Wykładowcy potrafią dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami w interesujący sposób oraz z łatwością trafiają do słuchaczy.

Sabina Grabowska

MMC Manager, Ensono 

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu! Wielkie podziękowania dla Pana Macieja Stolarka!

 

PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.