Umiejętność kompleksowego rozwiązywania problemów to kompetencja, która wymieniana jest na szczycie wszystkich rankingów cech, najbardziej pożądanych przez pracodawców. I to właśnie temu tematowi poświęcony był webinar Conlea.
#1
Dlaczego to właśnie ta kompetencja jest kluczowa i dlaczego warto ją doskonalić
#2
Z czego wynikają i jakie są najczęstsze pułapki, w które wpadamy przy rozwiązywaniu problemów
#3
W jaki sposób w praktyce możemy rozwijać problem solving na poziomie organizacji oraz indywidualnie
#4
Jakie są metody i narzędzia wspierające skuteczne rozwiązywanie problemów
CEO @ Conlea
Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu spółki Conlea. Doświadczony specjalista IT, manager, trener i przedsiębiorca. Pracował m.in. w IBM i Lufthansa Systems. Ukończył zarządzanie, program MBA na Politechnice Gdańskiej i wiele szkoleń typu Train-the-Trainer. Nieustannie poszerza swoją wiedzę. Jako trener spędził w sali szkoleniowej kilka tysięcy godzin.
Service Architect @ StoneX Poland
Architekt Serwisów IT na codzień pracująca z wdrażaniem globalnych zmian w celu rozwiązania problemów w organizacji, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu usługami IT zarówno we wsparciu jak i w wytwarzaniu oprogramowania. Lubi procesy, dlatego niektórzy mówią, ze nie istnieje. Zwyciężczyni Nagrody Publiczności edycji 2020 konkursu IT Manager of Tomorrowm, czerpie radość z rozwiązywania problemów, usuwania przeszkód i obserwowania rezultatów wprowadzonych zmian.
Poza pracą miłośniczka chodzenia po wodzie na Stand up paddle, jogi i podróżowania po lesie na końskim grzbiecie.
Head of Regional Customer Support Center @ Roche