Problem Solving. Jak nie „gasić pożarów” tylko doskonalić proces.

Spotkanie odbyło się 28 lipca 2022 o godzinie 13:00.

Umiejętność kompleksowego rozwiązywania problemów to kompetencja, która wymieniana jest na szczycie wszystkich rankingów cech, najbardziej pożądanych przez pracodawców. I to właśnie temu tematowi poświęcony był webinar Conlea.

Obejrzyj nagranie ze spotkania

Z nagrania spotkania dowiesz się m.in. o tym:

#1

Dlaczego to właśnie ta kompetencja jest kluczowa i dlaczego warto ją doskonalić

#2

Z czego wynikają i jakie są najczęstsze pułapki, w które wpadamy przy rozwiązywaniu problemów

#3

W jaki sposób w praktyce możemy rozwijać problem solving na poziomie organizacji oraz indywidualnie

#4

Jakie są metody i narzędzia wspierające skuteczne rozwiązywanie problemów

Spotkanie poprowadził Bartosz Kozakiewicz, a jego gośćmi byli Dominika Pacyna oraz Paweł Molicki

 

Bartosz Kozakiewicz

CEO @ Conlea

Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu spółki Conlea. Doświadczony specjalista IT, manager, trener i przedsiębiorca. Pracował m.in. w IBM i Lufthansa Systems. Ukończył zarządzanie, program MBA na Politechnice Gdańskiej i wiele szkoleń typu Train-the-Trainer. Nieustannie poszerza swoją wiedzę. Jako trener spędził w sali szkoleniowej kilka tysięcy godzin.

Bartosz Kozakiewicz-1
 

Dominika Pacyna

Service Architect @ StoneX Poland

Architekt Serwisów IT na codzień pracująca z wdrażaniem globalnych zmian w celu rozwiązania problemów w organizacji, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu usługami IT zarówno we wsparciu jak i w wytwarzaniu oprogramowania. Lubi procesy, dlatego niektórzy mówią, ze nie istnieje. Zwyciężczyni Nagrody Publiczności edycji 2020 konkursu IT Manager of Tomorrowm, czerpie radość z rozwiązywania problemów, usuwania przeszkód i obserwowania rezultatów wprowadzonych zmian.
Poza pracą miłośniczka chodzenia po wodzie na Stand up paddle, jogi i podróżowania po lesie na końskim grzbiecie.

dominika-pacyna
 

Paweł Molicki

Head of Regional Customer Support Center @ Roche

  • Experience in building and managing global delivery functions / centers with a strong focus on aligning local and corporate cultures
  • Background with Cybersecurity, Customer Experience, Strategic Outsourcing Management, Infrastructure Support, Support and Professional Services, Managed Services, Service Desk management;
  • Knowledge of IT best practices – including ITSM, ISO20k, experience in process re-engineering….
  • Strong commercial and financial awareness, budget monitoring and co-ordination;
  • Experience in leading, managing and motivating multicultural, geographically dispersed teams;
  • Proven track record of vendor and supplier management;
  • Extensive Project management practice;
  • Strong client focus – ability to operate at prime customer contact level typically at senior manager, director level/VP/CIO
  • MBA International
Paweł Molicki-1