Wyzwania i problemy pojawiają się na każdym etapie zawodowej drogi, niezależnie od stanowiska. Niemożliwe jest ich całkowite wyeliminowanie. Warto jednak dążyć do ich zminimalizowania, a przede wszystkim nauczyć się jak postępować, gdy już się pojawią. Takie działanie powinno być wpisane w DNA organizacji opierających się na filozofii ciągłego doskonalenia.
Dlatego podczas kolejnego szkolenia Conlea pochyliliśmy się nad zagadnieniem Problem Solvingu.
Czym jest Problem Solving?
Na czym polega?
Dlaczego jest to tak istotna umiejętność?
Jakie narzędzia wspierają rozwiązywanie problemów?
Wieloletni trener Conlea, trener ITSM, ekspert ITIL
Doświadczony Information Technology Services Manager z historią pracy w branży sieci komputerowych. Specjalizuje się w zarządzaniu kryzysowym, komunikacji kryzysowej, umowach Service-Level Agreement (SLA), narzędziach ITSM i strategii IT.
Absolwent Krakowskiej Szkoły Wyższej w dziedzinie technologii informatycznych.