Szybkie reakcje, trwałe rozwiązania. Usprawnij zarządzanie problemami i incydentami

Szkolenie na podstawie gry symulacyjnej SOLVE

Spotkanie odbyło się 23 lutego 2024, 09:00-13:00

Chcesz poprawiać współpracę i komunikację w zespole? Nauczyć się szybciej reagować oraz zwiększyć efektywność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych? Witaj w fascynującym świecie symulacji Solve. 

Podczas 4-godzinnego demo szkolenia, damy ci możliwość sprawdzenia swoich umiejętności pracy w grupie i rozwiązania problemu w niedziałającym robocie. Pokrótce pokażemy ci metodę systematycznego podejścia do rozwiązania incydentu czy problemu i znalezienia przyczyny.

Podczas szkolenia zasymulujemy różne scenariusze, w których udoskonalimy Twoje umiejętności rozwiązywania incydentów. W jednym skoncentrujemy się na twoim sposobie radzenia sobie z incydentami, pracy zespołowej i komunikacji przy rozwiązywaniu problemów, w innym na obserwacji, jakości i umiejętności zbierania informacji, która prowadzi do szybszego i dobrego jakościowo rozwiązania. 

Czego nauczysz się na szkoleniu?

1. Współpracy i komunikacji przy rozwiązywaniu incydentów i problemów

2. Jak szybko i z minimalnym ryzykiem przywrócić usługę/produkcję do działania

3. Poprawisz jakość dokumentacji incydentów

4. Zbudujesz kompetencje pozwalające na szybkie znalezienie przyczyny źródłowej i wdrożenie permanentnego rozwiązania

Liczba miejsc ograniczona! Zgłoszenia na szkolenie będą podlegały weryfikacji.

Jak szkolimy?

1 spotkanie. Szanujemy Twój czas. Warsztat odbywa się w określony dzień. 

3-4 godziny.  Otrzymujesz praktyczną wiedzę, dużo przykładów opartych na real case studies

15-lat doświadczenia. Spotkanie prowadzi i moderuje trener-praktyk z dużym doświadczeniem w branży IT.

12 osób. Zamknięta grupa, to okazja do networkingu i wymiany doświadczeń. 

Włączone kamerki i mikrofony. Szkolenia odbywa się przy pełnym zaangażowaniu uczestników. 

ITMT_Academy_spotkanie_online

Dla kogo jest to szkolenie?

Poznaj trenera szkolenia

 

Adam Jemioło

Senior Digital Product Manager - Online Sales @ Rockwool 

Około 20 lat doświadczenia w IT. Ostatnie kilka lat pełnił role leaderskie, zarządzając zespołami świadczącymi usługi wspierania i rozwoju oprogramowania. Aktywnie zaangażowany w wymianę wiedzy i doświadczeń w organizacji jak i poza nimi. Od kilku lat trener ITIL, DevOps, Problem Solving.

Adam Jemioło

Sprawdź grę symulacyjną, na której oparte jest to szkolenie