Skill Day
#ITIL

Wspólna terminologia ITIL, czy wszyscy rozumiemy ją tak samo?

Szkolenie odbędzie się
28 maja 2024, 15:00-17:00

Terminologia ITIL pełni kluczową rolę w świecie języka IT. Jednak stosowana niekonsekwentnie i interpretowana niewłaściwie, może prowadzić do nieporozumień. W trakcie szkolenia przeanalizujemy różnorodne przykłady i sytuacje, w których te same terminy mogą być rozumiane w różny sposób, co może prowadzić do poważnych konsekwencji w zarządzaniu IT.

 

Liczba miejsc ograniczona!
Zgłoszenia będą podlegały weryfikacji.
Dowiedz się dlaczego →
 

Chcę zapisać się na to szkolenie

Czego nauczysz się na szkoleniu?

  • Dlaczego warto używać pojęć w sposób sugerowany przez metodologię. Czemu następują ewolucje i dewiacje pojęć. 

  • Jak bronić się przed kłopotami z terminologią? Analizując prawdziwe przypadki, sprawdzimy jakie mogą być tego konsekwencje. 

  • Długofalowych konsekwencji ignorowania tego typu 'małych' pomyłek. Co się dzieje kiedy ignorujemy używanie słów w niewłaściwy sposób, czy ma to coś wspólnego z kulturą firmy? 

skill day 2-1

Poznaj trenera Skill Day

Artur Dębiec

ServiceNow Platform Manager @ Centrica

Trener @ Conlea

Związany z Service Managementem, od kiedy zacząłem swoją przygodę z IT w 2014 roku. Przeszedłem przez wiele ról w organizacji związanych z procesami ITIL, by przez ostatnie kilka lat wspierać dużego klienta, jako Service Delivery Manager, zarządzając usługami Desktop Services, a później ServiceNow services. W związku z tym ostatnim w roku 2022 przeszedłem do organizacji klienta jako ServiceNow Platform Manager. Praktycznie całą tę drogę byłem związany ze szkoleniami ITIL, prowadzonymi w różnej formie najpierw wewnętrznie, a później jako zewnętrzny trener. Cały tan czas mają możliwość łączenia najlepszych praktyk ITIL z codziennym wsparciem Klientów, a od niedawna zarządzając jedną w bardziej znanych platform w dziedzinie ITSM i nie tylko.

Artur Dębiec

Jak szkolimy?

1 spotkanie: Szanujemy Twój czas. Warsztat odbywa się w określony dzień. 

2-3 godziny:  Otrzymujesz praktyczną wiedzę, dużo przykładów opartych na real case studies. 

10-lat doświadczenia: Spotkanie prowadzi i moderuje trener-praktyk z dużym doświadczeniem w branży IT.

12 osób: Zamknięta grupa, to okazja do networkingu i wymiany doświadczeń. 

Włączone kamerki i mikrofony: Szkolenie odbywa się przy pełnym zaangażowaniu uczestników. 

Certyfikat uczestnictwa: Po zakończonym szkoleniu otrzymasz potwierdzenie zdobytej wiedzy i umiejętności w formie certyfikatu.

Sprawdź pozostałe szkolenia Skill Day →

ITMT_Academy_spotkanie_online

Chcesz osiągnąć jeszcze więcej?

Odkryj nasze pełnowymiarowe certyfikowane szkolenia, stworzone specjalnie dla Ciebie i Twojego zespołu. Zainwestuj w rozwój i przekształć swoje cele w rzeczywistość.

 

Sprawdź, jakie masz możliwości →

skill day arrow_yellow