Strona korzysta z plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.

Administratorem danych osobowych jest Conlea sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO)
oraz krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
4800 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
5 dni
Poziom
Expert
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

To pięciodniowe szkolenie przygotuje cię do egzaminu ze znajomości praktyk ITIL 4 i pozwoli ci uzyskać tytuł ITIL Managing Professional.

Z przyjemnością ogłaszamy, że wszystkie osoby, które podejdą do egzaminu do 31 grudnia 2019 r. będą mogły skorzystać z 30% zniżki na szkolenie ITIL 4 MPT! Koszt egzaminu: 840 zł netto.

Szkolenie ITIL 4 Managing Professional Transition Module umożliwia proste przejście z poziomu ITIL 3 na ITIL 4. Jego uczestnicy uzyskają tytuł ITIL 4 Managing Professional po zaledwie jednym kursie i jednym egzaminie.

Uczestnik musi posiadać minimum 17 punktów ITIL zdobytych na szkoleniach ITIL Foundation, ITIL Intermediate/Practitioner bądź posiadać certyfikat ITIL Expert.

Dzięki temu szkoleniu poprzednie osiągnięcia zostaną uwzględnione w procesie certyfikacji, a uczestnik szkolenia zdobędzie nową wiedzę niezbędną do zrozumienia gospodarki sektora usług.

Szkolenie ITIL 4 Managing Professional Transition Module składa się z następujących modułów:

  • ITIL 4 Specialist Create,
  • ITIL 4 Deliver and Support
  • ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL 4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve.

Obejmuje ono także wprowadzenie objaśniające kluczowe zagadnienia omawiane podczas szkolenia ITIL 4 Foundation.

Dla kogo:

Szkolenie ITIL 4 Managing Professional Transition Module skierowane jest do:

  • aktualnych i przyszłych menedżerów ITSM,
  • posiadaczy certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Cele i korzyści

Biorący udział w szkoleniu ITIL 4 Managing Professional Transition Module uczestnicy poznają:

  • kluczowe terminy i elementy ITIL, dzięki którym łatwiej nauczą się zarządzać nowoczesnymi usługami w sektorze IT,
  • strategię Create, Deliver and Support (CDS), która umożliwi im zrozumienie metod integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT oraz poznanie wykorzystywanych w tym celu praktyk, metod i narzędzi,
  • informacje związane z wartością Drive Stakeholder Value (DSV), które umożliwią im zrozumienie wszystkich rodzajów wzajemnych zobowiązań i interakcji zachodzących pomiędzy usługodawcą a klientem, użytkownikiem, dostawcą i partnerem oraz kluczowe terminy dotyczące CX, UX i journey mapping,
  • pojęcie High Velocity IT (HVIT), dzięki czemu zrozumieją sposoby funkcjonowania organizacji i modeli cyfrowych w szybko rozwijającym się środowisku,
  • strategię Direct, Plan and Improve (DPI), która umożliwi im nabycie praktycznych umiejętności wymaganych do stworzenia „uczącej i doskonalącej się” organizacji IT z jasno określoną i skuteczną strategią rozwoju,
  • informacje niezbędne do płynnego przejścia z poprzednich wersji praktyk ITIL na wersję ITIL 4, co umożliwi im uzyskanie tytułu ITIL 4 Managing Professional,
  • kluczowe pojęcia i definicje związane z poziomem ITIL 4 Foundation, w tym informacje na temat najważniejszych różnic pomiędzy poprzednią wersją praktyk ITIL a wersją ITIL 4 oraz sposoby ich praktycznego zastosowania,
  • kluczowe elementy dotyczące każdego z czterech modułów szkolenia ITIL Managing Professional (MP): Create, Deliver and Support, Drive Stakeholder Value, High Velocity IT oraz Direct, Plan and Improve, a także elementy poziomu ITIL 4 Foundation.

Wymagania wstępne:

Uczestnicy szkolenia muszą posiadać poziom Expert lub minimum 17 punktów ITIL v3. Punkty ITIL v3 niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu można uzyskać na poziomie Intermediate lub Practitioner.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Warszawa 04-08.11.2019 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 04-08.11.2019 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 16-20.12.2019 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 20-24.01.2020 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 17-21.02.2020 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Wrocław 17-21.02.2020 4800 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 16-20.03.2020 4800 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

ITIL 4 Foundation Overwiew
Lunch
ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support Overview

Dzień 2

ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support Overview
Lunch
ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Overview

Dzień 3

ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Overview
Lunch
ITIL 4 Specialist: High Velocity IT Overview

Dzień 4

ITIL 4 Specialist: High Velocity IT Overview
Lunch
ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve Overview

Dzień 5

ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve Overview
Lunch
Exam preparation, mock exam, and exam

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec trzeciego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

  • Materiały online
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Oficjalny słownik terminów
  • Przykładowy egzamin wraz z odpowiedziami
Wymagane szkolenie? Forma Liczba pytań Próg zdawalności Język Czas trwania

tak

online 40 70% 90 min.

Dodatkowe informacje

  • Uczestnicy, którzy podejdą do egzaminu odbywającego się w języku innym niż ich język ojczysty lub roboczy, mogą otrzymać 25% więcej czasu na jego napisanie (tj. łącznie 113 minut). Egzamin odbędzie się na zasadzie „closed book”. Oznacza to, że jego uczestnicy nie będą mieli dostępu do żadnych materiałów zewnętrznych.
  • Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Nieprawidłowe opcje zawierają odpowiedzi, które mogłyby zostać wybrane przez osoby o niekompletnej wiedzy lub niepełnych umiejętnościach. Odpowiedzi te są stosunkowo prawdopodobne i związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.
  • Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.
  • Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
  • Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.
ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, M_o_R® and RESILIA™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.