Loading...

Program szkolenia

Najczęściej zadawane pytania

Materiały zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. Materiały są przygotowane w języku angielskim.

W ich skład wchodzi: 

  • Elektroniczny podręcznik uczestnika szkolenia na platformie Teachable zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Wskazówki dla zdających egzamin
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami

Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych. Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Aby zdać egzamin należy zdobyć 28 punktów (70%).

Uczestnik otrzymuje voucher na egzamin, który może wykorzystać w określonym przez siebie terminie (max. rok). Egzamin jest przeprowadzany w formie online z osobą bedącą egzaminatorem po stronie organizacji egzaminującej PeopleCert.

Czas trwania egzaminu: 90 min.

Egzamin składa się z 40 pytań zamkniętych, w których należy wybrać jedną prawidłową odpowiedź spośród czterech dostępnych opcji. Odpowiedzi te są związane z programem szkolenia, którego dotyczy egzamin.

Na egzaminie mogą pojawić się standardowe pytania zamknięte, pytania o „brakujące słowo”, pytania oparte o „listy” (z 2 prawidłowymi odpowiedziami) oraz, w wyjątkowych sytuacjach, pytania o niepasujący element.

Każda prawidłowa odpowiedź daje uczestnikowi egzaminu 1 punkt. Maksymalna liczba możliwych do zdobycia punktów wynosi 40.
Uczestnik nie otrzymuje punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.

Szkolenie ITIL 4 Managing Professional Transition Module skierowane jest do:

  • aktualnych i przyszłych menedżerów ITSM,
  • posiadaczy certyfikatów ITIL v3, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Uczestnicy szkolenia muszą posiadać poziom Expert lub minimum 17 punktów ITIL v3. Punkty ITIL v3 niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu można uzyskać na poziomie Intermediate lub Practitioner.

W sali szkoleniowej zachowane są wszystkie wymogi takie jak:

  • odstępy między siedzeniami,
  • jednorazowe rękawiczki, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe maseczki,
  • tablica informacyjna w związku ze stanem epidemii,
  • jednorazowe zestawy naczyń oraz słodki poczęstunek w oryginalnych opakowaniach,
  • woda tylko butelkowana.

Przed przystąpieniem do szkolenia, w dniu jego rozpoczęcia uczestnik musi wypełnić i podpisać ankietę o swoim stanie zdrowia.

Zobacz dokument z pełnym opisem zasad bezpieczeńtwa podczas szkolenia.

Główną platformą do przeprowadzenia szkolenia online z której korzystamy jest MS Teams. Możemy również przeprowadzić szkolenie na platformie Zoom oraz Webex na specjalne życzenie.

Podczas szkoleń wykorzystujemy również takie narzędzia jak Miro (do wspólnej pracy uczestników), Quizy (platforma Easy LMS) oraz stosujemy pracę w podgrupach. 

Na 7 dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje zaproszenie wraz z dostępem do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej, oraz linkiem do platformy, na której odbywać będzie się spotkanie.

 

Najważniejsze wartości

package icon

Praktyczna wiedza, która pomoże Twojemu zespołowi rosnąć.

package icon

Międzynarodowy certyfikat uznawany na całym świecie.

package icon

Poznanie uczestników szkolenia z podobnymi wyzwaniami.

package icon

Spotkanie z ludźmi, którzy mogą mieć gotowe rozwiązania na Twoje problemy.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia ITIL4 Managing Professional Transition?

  • Poznasz kluczowe terminy i elementy ITIL, dzięki którym łatwiej nauczysz się zarządzać nowoczesnymi usługami w sektorze IT.
  • Poznasz kluczowe pojęcia i definicje związane z poziomem ITIL 4 Foundation, w tym informacje na temat najważniejszych różnic pomiędzy poprzednią wersją praktyk ITIL a wersją ITIL 4 oraz sposoby ich praktycznego zastosowania,
  • Zrozumiesz strategię Create, Deliver and Support (CDS), która umożliwi Ci zrozumienie metod integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT oraz poznasz wykorzystane w tym celu praktyki, metody i narzędzia.
  • Poznasz informacje związane z wartością Drive Stakeholder Value (DSV), które umożliwią Ci zrozumienie wszystkich rodzajów wzajemnych zobowiązań i interakcji zachodzących pomiędzy usługodawcą a klientem, użytkownikiem, dostawcą i partnerem oraz kluczowe terminy dotyczące CX, UX i journey mapping,
  • Poznasz High Velocity IT (HVIT), dzięki czemu zrozumiesz sposoby funkcjonowania organizacji i modeli cyfrowych w szybko rozwijającym się środowisku.
  • Poznasz strategię Direct, Plan and Improve (DPI), która umożliwi Ci nabycie praktycznych umiejętności wymaganych do stworzenia „uczącej i doskonalącej się” organizacji IT z jasno określoną i skuteczną strategią rozwoju.
  • Zdobędziesz informacje niezbędne do płynnego przejścia z poprzednich wersji praktyk ITIL na wersję ITIL 4, co umożliwi Ci uzyskanie tytułu ITIL 4 Managing Professional

Certyfikacja

Dzięki szkoleniu ITIL4 Managing Professional Transition uzyskasz certyfikat
ITIL4 Managing Professional już po jednym szkoleniu
ITIL

ITIL4 Managing Professional Transition

ITIL

ITIL4 Foundation

czytaj więcej...

ITIL

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

czytaj więcej...

ITIL

ITIL 4 Specialist High Velocity IT

czytaj więcej...

ITIL

ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

czytaj więcej...

ITIL

ITIL 4 Strategist Digital & IT Strategy

czytaj więcej...

ITIL

ITIL 4 Strategist Direct Plan and Improve

czytaj więcej...

Opinie o szkoleniach Conlea

Dziękuję za szkolenie! Dawno nie uczestniczyłam w tak świetnie przygotowanym i przeprowadzonym szkoleniu!

Sabina Grabowska

Sabina Grabowska

Incident Coordinator

Praktyczna wiedza trenera wzbogacona o przykłady z życia!

Bart Trzęsicki

Bartosz Trzęsicki

Global Transformation/Change Lead

Trener wykazał się dużym doświadczeniem, a nie tylko wiedzą teoretyczną.

0 (17)

Dominika Pacyna

Service Architect

Dobrze przygotowany trener, który potrafi odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania, ćwiczenia praktyczne.

0 (18)

Monika Kudaj

Major Incident Manager

Zdobyłam wiele narzędzi, aby móc lepiej wykonywać swoją pracę i doskonalić się.

Cátia Nunes

Cátia Nunes

Major Incident Process Lead

Trener był bardzo angażujący i wchodził w interakcję z każdym z osobna, pomimo braku bezpośredniego kontaktu i bycia online.

Alan Davies

Alan Davies

Lead Solution Architect