infolinia: 58 73 27 108

Wypełniona karta zgłoszenia traktowana jest jako zawarcie umowy oraz jest warunkiem uczestnictwa w szkoleniu i podstawą do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Informacje o płatniku:

Informacja o uczestniku:

Osoba zgłaszająca:

Uczestnicy szkolenia:

W ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się ze Zgłaszającym w celu potwierdzenia zgłoszenia i prześle fakturę pro forma wraz z numerem konta bankowego.

W ciągu 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za szkolenie prześlemy dane dostępowe do zawartości szkolenia. Dostęp możliwy jest przez 90 dni od momentu rozpoczęcia szkolenia.

Dostęp do szkolenia e-Learning jest indywidualny i nie może być przekazywany osobom innym niż wymienione w zgłoszeniu.

Rezygnacja ze szkolenia ze szkolenia po trzymaniu danych dostępowych nie jest możliwa.

Wysyłanie zgłoszenia oznacza akceptację wszystkich postanowień Regulaminu szkoleń.

Podsumowanie:

PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.
The APMG international Change Management and Swirl Device logo is a trade mark of the APMG Group Ltd. Use of this trade mark on this website has been authorised solely for marketing purposes. All rights reserved
AgilePM® is a registered trademark of Agile Business Consortium Limited. All rights reserved. The APMG International AgilePM and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.