infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
1600 PLN
Cena egzaminu
?
nie dotyczy
Czas trwania
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
Języki
?
PL
PL,EN

VeriSM ™ opisuje podejście do zarządzania usługami, które pomaga dostawcom usług w stworzeniu elastycznego modelu operacyjnego dostarczającego oczekiwany przez klienta rezultat biznesowy.

Model VeriSM ™ opisuje zintegrowane podejście do zarządzania usługami z perspektywy całej organizacji. Wskazuje elastyczne sposoby zaadoptowania w organizacji szerokiej gamy praktyk zarządczych, umożliwiające dostarczenie właściwego produktu lub usług właściwemu klientowi i we właściwym momencie. Model VeriSM ™ umożliwia dopasowanie swoich praktyk do różnych typów biznesów, wielkości organizacji, priorytetów biznesowych, kultury organizacyjnej a nawet do pojedynczych projektów lub usług. Model VeriSM ™ wskazuje w jaki sposób dopasować bieżące procedury operacyjne do kontekstu organizacji biorąc pod uwagę różne praktyki oraz sytuacje zarządcze.

Dla kogo

Szkolenie VeriSM ™ przeznaczone jest dla doświadczonych profesjonalistów zaangażowanych w dostarczanie wartości dla klienta zarówno poprzez projektowanie, świadczenie oraz sprzedaż usług jak i poprzez zarządzanie eksploatacją usług jak i dla początkujących menadżerów usług, w szczególności dla:

  • Początkujących pracowników, którzy potrzebują zrozumieć pryncypia zarządzania usługami
  • Pracowników firm dostarczających usługi:
    • Menadżerów chcących zrozumieć w jaki sposób wykorzystać nowe praktyki zarządcze
    • Właścicieli usług oraz menadżerów usług, w celu uaktualnienia posiadanej przez nich wiedzy dotyczącej nowych praktyk zarządzania usługami
    • Zarządzających wyższego szczebla odpowiedzialnych za skuteczne i wydajne dostarczanie usług
    • Profesjonalistów IT chcących zrozumieć wpływ nowych praktyk zarządczych oraz nowych technologii na ich role w zmieniających się organizacjach

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • Optymalizacją współpracy pomiędzy różnymi interesariuszami w ramach swojej organizacji
  • Zdefiniowaniem wpływu zmiana technologicznych na organizację
  • Zdefiniowaniem wpływu transformacji cyfrowej na zarządzanie usługowe
  • Zdefiniowaniem kultury usługowej w organizacji
  • Zdefiniowaniem różnic pomiędzy leaderem a managerem
  • Wskazaniem kompetencji potrzebnych profesjonaliście odpowiedzialnemu za zarządzanie usługami
  • Wyjaśnieniem i zastosowaniem metod umożliwiających sprostanie wyzwaniom dotyczących zespołów (silos, virtual teams) oraz dotyczący klientów
  • Zdefiniowaniem pryncypiów zmiany organizacyjnej
  • Zastosowaniem modelu VeriSM ™ (cztery fazy modelu oraz menagement mesh)
  • Zrozumieniem kluczowych definicji oraz zakresu zastosowań Agile, DevOps, SIAM, Lean w kontekście praktyk zarządczych
  • Zdefiniowaniem, kiedy warto wykorzystać w praktyce dostarczania usług metody Shift Left, Customer Experience/User Experience oraz Continuous Delivery
  • Wyjaśnieniem korzyści związanych z zastosowaniem technologii cloud, virtualization oraz automation
  • Wyjaśnieniem wpływu big data, internet of things, mobile computing, bring your own device, serverless computing, artificial intelligence, Robotic Process Automation (RPA), Machine Learning, and containerization na praktyki zarządzania usługami
  • Identyfikowaniem kroków potrzebnych do doskonalenia usług zgodnie z modelem VeriSM™.

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań formalnych

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

  1. The Service Organization
    1. Organizational context
    2. Organizational governance
    3. Digital transformation
    4. Sample exam foundation questions
  2. Service culture and sample exam foundation questions
    Lunch
  3. People and organizational structure
    1. Organization structure
    2. Service Management challenges
    3. Sample exam foundation questions

Dzień 2

  1. The VeriSM™ model
    1. The VeriSM™ model
    2. Adapting the VeriSM™ model
    3. Sample exam foundation questions
  2. Progressive practices and sample exam foundation questions
    Lunch
  3. Innovative technologies
    1. Impact of technology
    2. Sample exam foundation questions
  4. Getting started and sample exam foundation questions
  5. Exam (optional)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej pod koniec drugiego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

Zostały przygotowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie naszych trenerów i umożliwiają solidne przygotowanie uczestnika do zdania egzaminu. W ich skład wchodzi: 

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Wskazówki dla zdających egzamin
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
nie papierowa / online 40 65% 60 min.

Dodatkowe informacje

  • Akredytowane szkolenie jest szczególnie zalecane jednak nie jest wymaganiem koniecznym do przystąpienia do egzaminu. 
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. 
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.