infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3500 PLN
Cena egzaminu
Program szkolenia
nie zakłada egzaminu
Czas trwania
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Poznaj podstawy metodologii rozwiązywania problemów Kepner-Tregoe (KT). 

Celem niniejszego kursu jest wprowadzenie podstawowych informacji na temat systematycznego procesu rozwiązywania problemów i incydentów związanych z zarządzaniem usługami IT. Opanuj podstawy, aby zagwarantować swoim klientom skuteczną pomoc i stały dostęp do produktów i usług. Program kursu został opracowany z myślą o osobach pracujących w działach obsługi klienta i rozwiązywania problemów, które pragną poprawić jakość świadczonych przez siebie usług.

Dla kogo

  • Pracownicy Service Desku (pierwszej linii kontaktu)
  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów.

Cele i korzyści

At the end of this course, you will be able to:

  • Korzystaj z najlepszych praktyk dotyczących rozwiązywania problemów
  • Stwórz spójną strategię i strukturę zarządzania incydentami i problemami
  • Opracuj skuteczne instrukcje dotyczące problemów
  • Popraw jakość zarządzania eskalacjami i przeniesieniami w celu przyspieszenia procesu rozwiązywania problemów
  • Opanuj sytuację, optymalizując zużycie zasobów
  • Podstawowa wiedza na temat terminologii, struktury i konceptów kluczowych technik rozwiązywania problemów KT
  • Uporządkowana, krytyczna analiza incydentów i problemów
  • Umiejętność przekazywania dostępnych informacji, oceny skutków oraz priorytetyzacji czynności
  • Zdolność do opracowywania przejrzystych opisów problemu i procesu w celu szybkiego zebrania kluczowych informacji na temat przyczyn
  • Kurs wprowadzający do nauki zaawansowanych programów zarządzania incydentami i problemami Kepner-Tregoe, umożliwiający rozwinięcie umiejętności kierowania projektami/infrastrukturą

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.