infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
4500 PLN
Cena egzaminu
Program szkolenia
nie zakłada egzaminu
Czas trwania
3 dni
Poziom
Foundation
Punkty
?
n/a
Języki
?
PL, EN
EN

Warsztaty na temat metodologii rozwiązywania problemów Kepner-Tregoe to rzetelne, usystematyzowane wsparcie umożliwiające skuteczne rozwiązanie problemów technicznych i IT oraz szybkie określenie przyczyny danego problemu.

Stosowana przez nas metodologia spełnia wymogi określone w kodeksie ITIL® i umożliwia minimalizację negatywnego wpływu problemów oraz zwiększenie stabilności usług IT poprzez zmniejszenie czasu potrzebnego na eliminację przyczyn dzięki skutecznemu gromadzeniu i analizie danych oraz opracowywanym z myślą o celu i efektywnie implementowanym rozwiązaniom.

Dla kogo

  • Pracownicy Service Desku (pierwszej linii kontaktu)
  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • Spójny proces rozwiązywania problemów o wysokiej jakości.
  • Szybsze określanie przyczyn problemu.
  • Bardziej przejrzysta i rzetelniejsza komunikacja w obrębie zespołu.
  • Eliminacja podejścia opartego na próbach i błędach oraz zapobieganie utracie kluczowych danych.
  • Opracowanie płynnej metody przepływu informacji i wiedzy.
  • Stworzenie wspólnego „języka rozwiązywania problemów” dla wszystkich uczestników procesu.

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.