infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3900 PLN
Cena egzaminu
?
Program szkolenia
nie zakłada egzaminu
Czas trwania
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
?
24 PDU
Języki
?
PL, EN
EN

Kepner-Tregoe Resolve dostarcza sprawdzonego, systematycznego podejścia do rozwiązywania błędów i szybkiego identyfikowania ich przyczyn.

Rekomendowana przez  ITIL® metoda rozwiązywania problemów Kepner-Tregoe skraca czas rozwiązania problemu poprzez efektywne zbieranie i analizowanie danych, pomaga w wyborze   optymalnego rozwiązania oraz zapewnia szybkie przywrócenie usługi,  dzięki czemu przyczynia się do zminimalizowania negatywnych skutków dla firmy, zwiększa stabilność pracy IT oraz umożliwia uzyskanie wysokiej jakości obsługi klienta.

Podejście do rozwiązywania problemów wg Kepner-Tregoe:

  • Szybciej prowadzi do znalezienia przyczyny źródłowej problemów.
  • Pozwala zespołowi myśleć i komunikować się jasno i pewnie nawet pod presją czasu.
  • Eliminuje marnowanie czasu na nieudane próby i błędy.
  • Umożliwia płynny przepływ informacji i skuteczną wymianę wiedzy.
  • Zapewnia, że każdy używa tego samego "języka rozwiązywania problemów".

Dla kogo

  • Pracownicy Service Desku (pierwszej linii kontaktu)
  • Menedżerowie problemów i incydentów,
  • Menedżerowie Jakości,
  • Analitycy, specjaliści, eksperci, inżynierowie i inne osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie krytycznych problemów i incydentów.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • Ustrukturyzowanej metody krytycznego myślenia pomagającej analizować, rozwiązywać i proaktywnie zapobiegać problemom.  
  • Właściwego identyfikowania i nadawania priorytetów problemom.
  • Jasnego sposobu opisywania problemów i zbierania najistotniejszych danych.
  • Odpowiednich podejść do rozwiązywania różnych typów problemów (np. powtarzających się, występujących od początku).
  • W jaki sposób bezproblemowo i skutecznie przekazywać informacje i zarządzać ich przepływem w trakcie rozwiązywania problemów.

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Kraków 23-25.04.2018 3900 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Wprowadzenie
Umiejętność zadawania pytań
Demonstracja procesu
Omówienie procesu Kepner-Tregoe
Lunch
Ocena sytuacji (Situation Appraisal)
Analiza problemu (Problem Analysis)
Praca indywidualna (powtórka materiału z dnia) 

Dzień 2

Analiza problemu (Problem Analysis)
Lunch
Dodatkowe narzędzia analizy problemu
Praca indywidualna (powtórka materiału z dnia) 

Dzień 3

Analiza decyzji (Decision Analysis)
Lunch
Analiza potencjalnych problemów (Potential Problem Analysis)
Implementacja Kepner-Tregoe

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
  • Wszyscy uczestnicy warsztatu otrzymają kod dostępu do oficjalnej aplikacji Kepner-Tregoe na tablety i dostęp do narzędzi wspomagających naukę po warsztacie online (wideo coachingowe, porady, wskazówki, arkusze robocze i inne) udostępniane w ramach usługi "My KT"
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.