infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3500 PLN
Cena egzaminu
?
900 PLN
Czas trwania
2 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
?
16 PDU
Języki
?
PL, EN
EN

KT High Severity Incident Management to kolejny krok w zdobywaniu umiejętności krytycznego myślenia w celu poprawy wydajności usług.

Szkolenie zaprojektowane zostało z myślą o osobach, które wcześniej ukończyły Kepner-Tregoe Foundation. Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji w obszarze zarządzania poważnymi incydentami i sprawne radzenie sobie pod presją czasu w sytuacjach wysokiego zagrożenia.

Bazując na już posiadanej ogólnej wiedzy z zakresu procesów Kepner-Tregoe, podczas warsztatu High Severity Incident Management, uczestnicy poznają dodatkowe narzędzia, przydatne w trakcie rozwiązywania poważnych incydentów, m. in.:

  • Wykorzystania procesów Situation Appraisal i Problem Analysis, aby pod presją czasu, w zorganizowany sposób przywracać działanie usług.
  • Zaawansowane techniki zarządzania incydentami — zarządzanie całością procesu przywracania usługi.
  • Przewodzenia i facylitacji rozwiązywania poważnych incydentów (Major Incident).

Dla kogo

  • Osoby, które uczestniczyły w szkoleniu Kepner-Tregoe Foundation i pragną pogłębić wiedzę i umiejętności z zakresu metod Kepner-Tregoe.
  • Osoby odpowiedzialne i zaangażowane w wykonywanie procedur poważnych incydentów (Major Incident)
  • Incident Manager, Problem Manager

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Poznają zaawansowane umiejętności i techniki rozwiązywania problemów wg Kepner-Tregoe
  • Udoskonalą swoje umiejętności dzięki licznym przykładom zastosowania technik KT
  • Dowiedzą się, jak zwiększyć wydajność procesów zarządzania incydentami i przywracać usługi szybciej i w bardziej zorganizowany sposób.

Wymagania wstępne

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Warszawa 18-19.12.2017 3500 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 23-24.07.2018 3500 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Opening briefing
Discovery Case
Process Overview/KT Restore workflow
Situation Appraisal at speed
Lunch
Situation Appraisal practice cases
Decision Analysis at speed
Decision Analysis practice cases
Praca indywidualna (powtórka materiału z dnia) 

Dzień 2

Potential Problem Analysis in Major Incidents
Problem Analysis at speed: streamlining investigation
Problem Analysis Practice Cases
Lunch
Leading a major incident: communication & facilitation
Major Incident practice case
Closing and evaluation

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej po godzinie 17:00 drugiego dnia szkolenia. Jednak rekomendujemy aby do egzaminu podejść w terminie ok. tygodnia od zakończenia szkolenia.

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
tak online 40 60% 60 min.

Dodatkowe informacje

  • Do egzamin Kepner-Tregoe High Severity Incident Management można przystąpić wyłącznie online. Rekomendujemy przystąpienie do egzaminu kilka dni po ukończeniu szkolenia. Wymaga to zaplanowania sesji egzaminacyjnej nadzorowanej przez uprawnioną osobę.
  • Uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu Kepner-Tregoe High Severity Incident Management jest wymagane by przystąpić do egzaminu.
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 60% (24 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek.
  • W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.