infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
3000 PLN
Cena egzaminu
?
650 PLN
Czas trwania
2 dni
Poziom
Foundation
Punkty
?
16 PDU
Języki
?
PL, EN
EN

Kurs Kepner-Tregoe Foundation zapoznaje uczestnika z metodycznym procesem analizy i rozwiązywania problemów opracowanym przez firmę Kepner-Tregoe.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które wśród swoich codziennych zadań zajmują się rozwiązywaniem problemów oraz podejmowaniem decyzji. Kepner-Tregoe Foundation zapoznaje uczestnika z terminologią, technikami i narzędziami Kepner-Tregoe, takimi jak:

  • Ocena sytuacji (Situation Appraisal)
  • Analiza problemu (Problem Analysis)
  • Analiza decyzji (Decision Analysis)
  • Analiza potencjalnych problemów (Potential Problem Analysis)

Szkolenie Kepner-Tregoe Foundation będzie szczególne wartościowe dla osób, które chcą poznać najlepsze praktyki rozwiązywania problemów, które są rekomendowane np. przez bibliotekę ITIL®.

Dla kogo

  • pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne
  • konsultanci i specjaliści IT
  • osoby, które chcą poznać sprawdzone techniki rozwiązywania problemów i incydentów
  • osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje i uzyskać oficjalny certyfikat Kepner-Tregoe

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • Establish a common troubleshooting language that ensures consistency in customer support in a Service Management environment.  
  • Introduce structured, critical thinking techniques to analyze problems, make decisions and proactively avoid problems.
  • Use a systematic approach independent of technical expertise.

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań wstępnych.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Kraków
06-07.11.2017
3000 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

1. Wprowadzenie
2. Umiejętność zadawania pytań
3. Demonstracja procesu
4. Omówienie procesu Kepner-Tregoe
Lunch
5. Ocena sytuacji (Situation Appraisal)
6. Analiza problemu (Problem Analysis)
Praca indywidualna (powtórka materiału z dnia) 

Dzień 2

6. Analiza problemu (Problem Analysis) (cd.)
7. Analiza decyzji (Decision Analysis)
Lunch
7. Analiza decyzji (Decision Analysis) (cd.)
8. Analiza potencjalnych problemów (Potential Problem Analysis)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, dwa flipcharty
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej po godzinie 17:00 drugiego dnia szkolenia. Jednak rekomendujemy aby do egzaminu podejść w terminie ok. tygodnia od zakończenia szkolenia.

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową oraz materiał referencyjny
  • Karty pomocnicze, studium przypadku oraz ćwiczenia
  • Egzamin próbny wraz z odpowiedziami
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
tak online 40 65% 60 min.

Dodatkowe informacje

  • Do egzamin Kepner-Tregoe Foundation można przystąpić wyłącznie online. Rekomendujemy przystąpienie do egzaminu kilka dni po ukończeniu szkolenia. Wymaga to zaplanowania sesji egzaminacyjnej nadzorowanej przez uprawnioną osobę.
  • Uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu Kepner-Tregoe Foundation jest wymagane by przystąpić do egzaminu.
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek.

Łukasz Pawłowski

Head of Development, GPEC sp. z o.o.

„Dobre szkolenie! - omawia cenne aspekty dowolnego środowiska biznesowego. Narzędzia, które otrzymałem dostarczają systematycznego podejścia, które pomaga przeprowadzić zarówno jednostkę jak i grupę przez najbardziej złożone sytuacje, gdzie potrzebne jest rozwiązanie problemu lub podjęcie decyzji”.

Przemek Dymarkowski

Team Coordinatorm, Acxiom

„Kepner-Tregoe — to potężne narzędzie, które pomaga opisać problem, określić jego możliwe przyczyny, przetestować najbardziej prawdopodobną przyczyną i zweryfikować prawdziwą przyczynę problemu. Conlea - dziękuję za profesjonalne szkolenie!”

Adam Śmiały

Support Specialist, ABB Business Services Sp. z o.o. 

Trener Bartosz Kozakiewicz "Wiedza, pewność w tym co przekazuje uczestnikom, sympatyczny co zawsze pomaga w miłej współpracy a to przekłada się na szybkość przyswajania wiedzy. Dzięki!"

Krystyna Jarnot

Service Desk & Process Support – Support Specialist, ABB Business Services Sp. z o.o.

Ogólna ocena szkolenia: "Pełen profesjonalizm i wysoki poziom!"

Trener Krzysztof Kozakiewicz: "Świetny kontakt z grupą, doskonała znajomość tematu, prezentacja multimedialna jako pomoc, a  nie wyznacznik szkolenia. Najlepszy trener jakiego spotkałam na drodze szkoleniowej".

PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.