infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
2600 PLN
Cena egzaminu
?
1300 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
?

3 ITIL
Języki
?
PL, EN
EN

Szkolenie ITIL Practitioner dostarcza praktycznych wskazówek jak zastosować wytyczne ITIL, by skutecznie wspierać cele biznesowe.

To kolejny krok na ścieżce certyfikacji ITIL dla osób, które poznały podstawy zarządzania usługami IT i rozumieją korzyści wynikające z dobrze zaprojektowanych i właściwie dostarczanych usług. Podczas gdy szkolenie ITIL Foundation odpowiada na pytania „co” i „dlaczego”, ITIL Practitoner odpowiada na pytanie „jak” dopasowywać i stosować najlepsze praktyki ITIL. To ciekawe i interaktywne szkolenie koncentruje się na wykorzystaniu zdobytej wiedzy teoretycznej w codziennych, rzeczywistych sytuacjach.

Celem szkolenia jest również przygotowanie uczestników do zdania egzaminu i uzyskania oficjalnego certyfikatu ITIL Practitioner. W trakcie egzaminu można korzystać z oficjalnej publikacji " ITIL® Practitioner Guidance". Książkę należy zamówić podczas rejestracji na szkolenie w cenie 320 PLN.

 

Dla kogo

  • Pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne
  • osoby biorące udział w usprawnianiu zarządzania usługami IT
  • kluczowi przedstawiciele użytkowników i klientów usług IT
  • konsultanci i audytorzy IT
  • osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać certyfikat ITIL Practitioner

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje w zakresie:

  • stosowania i zrozumienia czynników napędzających ustawiczne doskonalenie usług (CSI)
  • stosowania praktyk ITIL w rzeczywistych sytuacjach
  • stosowania podejścia ustawicznego doskonalenia (CSI approach) w kontekście danej organizacji
  • wykorzystania najlepszych praktyk ITIL w powiązaniu z innymi metodami i technikami takimi jak DevOps, Agile, itp.
  • stosowania i wykorzystania miar i metryk w celu doskonaleniu usług i procesów
  • efektywnego komunikowania w trakcie inicjatyw usprawniających zarządzanie usługami IT
  • zarządzania zmianą organizacyjną związaną z doskonaleniem usług IT

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL Foundation

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Kraków 11-13.12.2017 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 21-23.02.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 05-07.03.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Warszawa 18-20.04.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 13-15.06.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Course introduction
The Journey
Organizational Change Management
Lunch
The Desire
Communications
Roadmap
Praca indywidualna (powtórka materiału)

Dzień 2

Roadmap (cont.)
Metrics and Measurements
Check, Control, and Redirect
Lunch
Stay Tuned
Guiding Principles
Praca indywidualna (powtórka materiału)

Dzień 3

Przygotowanie do egzaminu
Lunch
Egzamin certyfikacyjny (opcja)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej trzeciego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

  • Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający prezentację szkoleniową
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania
  • Dwa egzaminy próbne wraz z odpowiedziami
  • Oficjalny słownik terminów
  • Materiały w języku angielskim.
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
nie papierowa / online 40 70% 1 h 45 min.

Dodatkowe informacje

  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 70% (28 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu można korzystać oficjalnego podręcznika ITIL Practitioner Guidance.
  • W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 22 minuty czasu (w sumie 131 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
  • ITIL Practitioner zapewnia 3 punkty w schemacie kwalifikacji ITIL Expert.
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.