infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
PROMOCJA 2600 PLN
Cena egzaminu
?
1200 PLN
Czas trwania
?
3 dni
Poziom
Intermediate
Punkty
?

3 ITIL
Języki
?
PL, EN
EN

Szkolenie ITIL Practitioner dostarcza praktycznych wskazówek jak skutecznie wdrażać zmiany i usprawnienia w organizacji wspierające jej cele biznesowe.

Drugi poziom certyfikacji ITIL. Szkolenie skupia się na praktycznym i bazującym na licznych case studies, podejściu do wdrażania zmian i usprawnień w organizacji (CSI Aproach) oraz promuje 9 Guiding Principles leżących u podstaw każdej skutecznej zmiany w organizacji. Dodatkowo szczegółowo omawiane są trzy domeny wiedzy - metryki (Measurements and Metrics), komunikację oraz zmianę organizacyjną skupiająca się na jej ludzkim aspekcie (Organizational Change Management, OCM). Szkolenie trwa 3 dni, uczestnik uzyskuje 3 punkty do certyfikacji ITIL Expert.

Celem szkolenia jest również przygotowanie uczestników do zdania egzaminu i uzyskania oficjalnego certyfikatu ITIL Practitioner. W trakcie egzaminu można korzystać z oficjalnej publikacji "ITIL® Practitioner Guidance". Książka stanowi część materiałów szkoleniowych, którą każdy Uczestnik otrzyma pierwszego dnia szkolenia.

Dla kogo

  • Pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne
  • osoby biorące udział w usprawnianiu zarządzania usługami IT
  • kluczowi przedstawiciele użytkowników i klientów usług IT
  • konsultanci i audytorzy IT
  • osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać certyfikat ITIL Practitioner

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i kompetencje związane z praktycznym doskonaleniem usług IT i procesów w następującym zakresie:

  • stosowania i zrozumienia pryncypiów (Guiding Principles) wspierających ustawiczne doskonalenie usług (CSI)
  • stosowania praktyk ITIL w rzeczywistych sytuacjach biznesowych
  • stosowania podejścia ustawicznego doskonalenia (CSI approach) dostosowanego do danej organizacji
  • wykorzystania najlepszych praktyk ITIL w powiązaniu z innymi metodami i technikami (np. DevOps, Agile, itp.)
  • stosowania oraz wykorzystania metryk i miar
  • efektywnego komunikowania
  • zarządzania zmianą organizacyjną

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL Foundation

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Miejsce Data Cena Język Metoda
Kraków 29-31.10.2018 PROMOCJA
1950 PLN
szkolenie tradycyjne
Warszawa 29-31.10.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 07-09.11.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Kraków 05-07.12.2018 2600 PLN szkolenie tradycyjne
Gdańsk 18-20.02.2019 2600 PLN szkolenie tradycyjne

*ceny nie zawierają podatku VAT

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Dzień 1

Moduł 1 Course introduction
Moduł 2 Introduction - podstawowe definicje ITSM oraz wyjaśnienie konstrukcji podręcznika ITIL® Practitioner Guidance
Ćwiczenie 1 – wymień powody, dla których inicjatywa ITSM w Twojej organizacji zakończyła się sukcesem (porażką)
Moduł 3 Guiding principles
Lunch
Ćwiczenie 2 – znajdź właściwe guiding principles
Ćwiczenie 3 – usprawnij organizację
Moduł 4 The CSI approach, w tym samodzielne rozwiązanie pytań 1-6 i 29-34 z Sample Paper 1 i Sample Paper 2 (SP1, SP2)

Dzień 2

Moduł 5 Metrics and measurement, w tym samodzielne rozwiązanie pytań 13-20 z SP1, SP2
Ćwiczenie 4 – how well IT works
Moduł 6 Communication, w tym samodzielne rozwiązanie pytań 21-28 z SP1, SP2
Lunch
Ćwiczenie 5 - Inefficiencies caused by the current IT structure of CruiseAlong Cars
Moduł 7 Organizational change management, w tym samodzielne rozwiązanie pytań 7-12 oraz 35-40 z SP1, SP2
Ćwiczenie 6 - Complete the centralization and consolidation of IT of University of Bachstein (UoB)

Dzień 3

Ćwiczenie 7 – RECAP – analiza CSI Approach
Moduł 8 – Course summary
Lunch
Egzamin certyfikacyjny (opcja)

Organizacja

  • Preferowana sala z ustawieniem w podkowę, rzutnik, tablica, flipchart
  • Maksymalna liczba uczestników: 16
  • Szkolenie trwa od 9:00 do 17:00 każdego dnia
  • Istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej trzeciego dnia szkolenia

Materiały szkoleniowe

  • Oficjalny podręcznik – „ITIL® Practitioner Guidance"
  • Dwa egzaminy próbne z case study oraz z odpowiedziami.
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
nie papierowa / online 40 70% 1 h 45 min.

Dodatkowe informacje

  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 70% (28 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu można korzystać oficjalnego podręcznika ITIL Practitioner Guidance.
  • W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 22 minuty czasu (w sumie 131 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
  • ITIL Practitioner zapewnia 3 punkty w schemacie kwalifikacji ITIL Expert.
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.