infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
900 PLN
Cena egzaminu
?
850 PLN
Czas trwania
18 godzin
Poziom
Foundation
Punkty
?
18 PDU
2 ITIL
Języki
?
EN
EN

Szkolenie stanowi wprowadzenie do tematu dostarczania usług IT dla biznesu zgodnie z dobrymi praktykami opisanymi w bibliotece ITIL® w wersji 2011.

Dzięki ciekawym przykładom prezentowanym podczas kursu, uczestnik pozna najważniejsze pojęcia, zasady, procesy, funkcje oraz role związane z cyklem życia usługi (Service Lifecycle). Szkolenie przygotowuje uczestnika do zdania egzaminu i uzyskania certyfikatu ITIL® Foundation. 

Dla kogo

  • Pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne
  • kluczowi przedstawiciele użytkowników i klientów usług IT
  • konsultanci i audytorzy IT
  • osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać certyfikat ITIL Foundation

Cele i korzyści

ITIL Foundation e-learninig ma na celu zapoznanie uczestnika z następującymi tematami: 

  • Zarządzanie usługami informatycznymi w oparciu o uznane na całym świecie dobre praktyki 
  • Model cyklu życia usługi (Service Lifecycle)
  • Podstawowe pojęcia i definicje związane z cyklem życia usługi
  • Kluczowe procesy, role, funkcje 
  • Korzyści wynikające z wykorzystania praktyk ITIL
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL Foundation

Wymagania wstępne

  • Brak wymagań formalnych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie materiałów szkoleniowych.
  • Znajomość zagadnień związanych z dostarczaniem usług IT będzie pomocna.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

  • E-learning bedzie aktywny od momentu rozpoczecia 90 dniOparte na scenariuszu szkolenie ITIL Foundation e-learning.
  • Podręcznik przygotowania do egzaminu (podsumowanie materiału, informacje o egzaminie, struktura pytań, skuteczne strategie egzaminacyjne, egzamin próbny)
  • Karty podręczne (Quick Reference Card) oraz ITIL First Aid Kit.
  • Wirtualny trener - możliwość zadawania pytań instruktorowi w trakcie szkolenia.
  • Użytkownik będzie mógł drukować różne elementy szkolenia, wraz z kartami podręcznymi (Quick ReferenceCard) i First Aid Kit. 
  • E-learning będzie aktywny 90 dni od momentu rozpoczęcia
  • Zarządzanie usługami jako praktyka
  • Service Lifecycle
  • Strategia Service
  • Service Design
  • Service Transition
  • Continual Service Improvement
  • Technologia i architektura
  • Przewodnik Przygotowanie do egzaminu
  • Przeglądarka internetowa z włączona obsługa JavaScript i Flash
  • Głośniki lub słuchawki 
  • Monitor o rozdzielczości minimum 1024 x 768 pikseli
  • Szerokopasmowe łącze internetowe
Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
tak papierowa / online 40 65%  /  60 min.

Dodatkowe informacje

  • Akredytowane szkolenie jest szczególnie zalecane jednak nie jest wymaganiem koniecznym do przystąpienia do egzaminu. 
  • Egzamin składa się z 40 pytań testowych, próg zdawalności: 65% (26 poprawnych odpowiedzi na 40 pytań).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. W przypadku zdawania egzaminu po angielsku kandydat, dla którego język angielski nie jest językiem ojczystym otrzymuje dodatkowe 15 minut czasu (w sumie 75 minut) oraz może korzystać ze słownika angielsko-polskiego. 
  • Certyfikat ITIL Foundation zapewnia 2 punkty w schemacie kwalifikacji ITIL oraz umożliwia przystąpienie do dalszych szkoleń ITIL.
PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.