infolinia: 58 73 27 108
Cena
?
13000 PLN
Cena egzaminu
?
5400 PLN
Czas trwania
?
10 dni +
ok. 55h online
Poziom
Expert
Punkty
?
135 PDU
20 ITIL
Języki
?
PL, EN
EN

ITIL Expert Program to innowacyjny program szkoleniowy, który stanowi połączenie szkoleń ścieżki Lifecycle oraz Managing Across the Lifecycle w jeden zintegrowany pakiet.

Ścieżka Lifecycle dedykowana jest osobom zaangażowanym w projektowanie, zarządzanie i doskonalenie procesów ITIL. Kurs ten umożliwia lepsze zrozumienie procesów związanych z cyklem życia usług IT i obejmuje moduły:

  • Service Strategy (SS)
  • Service Design (SD)
  • Service Transition (ST)
  • Service Operation (SO)
  • Continual Service Improvement (CSI)

Po ukończeniu wszystkich modułów ze ścieżki Lifecycle, uczestnicy biorą udział w szkoleniu Managing Across the Lifecycle (MALC).

Ten intensywny, 10-dniowy kurs  + 55 godzin samodzielnej nauki on-line przeznaczony jest dla ambitnych praktyków, którzy chcą w szybki sposób zdobyć certyfikat ITIL Expert. 

This training course is delivered through a unique blend of self-paced and instructor-supported online self-study and high-level, fast-paced classroom delivery. The course is designed using an engaging, scenario-based approach to learning the core disciplines of the ITIL best practices. 

Dla kogo

  • Pracownicy i kadra kierownicza działów IT oraz firm dostarczających usługi informatyczne, w szczególności: 
    • właściciele procesów
    • menedżerowie procesów
  • Menedżerowie, praktycy i konsultanci IT, którzy chcą poznać od strony praktycznej pełen zakres procesów opisanych w bibliotece ITIL
  • Osoby, które dążą do uzyskania certyfikatu ITIL Expert ścieżką Lifecycle

Cele i korzyści

Kurs ITIL Expert Program — ścieżka Lifecycle ma na celu zapoznanie uczestnika z następującymi tematami: 

  • Zarządzanie usługą jako praktyka, zasady i cele utrzymania usługi.
  • Rola procesów i modeli ITIL w dostarczaniu usług IT.
  • Współzależności pomiędzy procesami w cyklu życia usługi.
  • Aktywności, metody i funkcje wykorzystywane w procesach.
  • Zastosowanie procesów, aktywności i funkcji związanych z procesami ITIL do osiągnięcia efektywności i wydajności operacyjnej.
  • Mierzenie wydajności procesów w cyklu życia usługi.
  • Technologie oraz wymagania związane z implementacją procesów ITIL.
  • Wyzwania, krytyczne czynniki powodzenia i ryzyka związane z implementacją procesów ITIL.

Wymagania wstępne

  • Certyfikat ITIL® Foundation lub ITIL® v3 Foundation Bridge + ITIL® Foundation z poprzedniej wersji – wymaganie formalne.
  • Doświadczenie 2-4 lata pracy w organizacji IT dostarczającej usługi IT będzie pomocne.
  • Przed rozpoczęciem modułu Managing Across the Lifecycle (MALC) uczestnik kursu powinien pomyślnie zdać wszystkie egzaminy ze ścieżki Lifecycle.

Metody szkoleniowe

Kliknij aby dowiedzieć się więcej na temat metody:

Nie widzisz dogodnego terminu szkolenia? Zapytaj o termin

Program

Telekonferencja — 2 godziny

Telekonferencja rozpczynająca szkolenie (ok 2. tygodnie przed pierwszym blokiem)

Organizacja

  • ITIL Expert Program rozpoczyna się telekonferencją ok. 2 tygodnie przed pierwszym blokiem szkoleń.
  • Kurs składa się z e-learningu pracy indywidualnej bądź grupowej oraz zajęć z trenerem.
  • Moduły e-learning wymagają łącza internetowego, przeglądarki z obsługą Flash.
  • Uczestnik powinien ukończyć uprzednio wskazane moduły e-learning przed rozpoczęciem zajęć z trenerem. W trakcie szkolenia e-learninu uczestnik może skorzystać ze zdalnego wsparcia instruktora.
  • Sesje zajęć z trenerem odbywają się w godzinach 9:00-17:00 i mają formę ćwiczeń i dyskusji.
  • Przed egzaminem certyfikacyjnym uczestnik przystępuje indywidualnie do egzaminu próbnego, który jest częścią e-learningu.
  • Pod koniec bloku szkoleń istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej lub też egzamin może być zaplanowany w czasie dogodnym dla uczestnika (jako web-proctored).
  • Maksymalna liczba uczestników: 12.

Materiały szkoleniowe

Dla każdego modułu Lifecycle oraz MALC uczestnik otrzymuje:

  • Login oraz hasło do szkolenia e-learning przed rozpoczęciem zajęć z trenerem. Materiały e-learning są dostępne przez 2 lata.
  • Materiały szkoleniowe obejmujące teorię z zakresu szkolenia w postaci e-book'a (pliku PDF).
  • Podręcznik uczestnika szkolenia (Student Workbook).
  • Studium przypadku, ćwiczenia oraz przykładowe rozwiązania.
  • Dwa egzaminy próbne wraz z odpowiedziami.

Dla szkoleń ze ścieżki Lifecycle

Wymagane
szkolenie?
Forma Liczba pytań Próg
zdawalności
Język Czas trwania
tak papierowa / online 8 złożonych pytań 70% 90 min.

Dodatkowe informacje

  • Wymogiem przystąpienia do egzaminu jest posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation lub ITIL® v3 Foundation Bridge + ITIL® Foundation z poprzedniej wersji oraz ukończenie powiązanego z egzaminem szkolenia w akredytowanym ośrodku szkoleniowym.
  • Przed przystąpieniem do egzaminu zalecane jest co najmniej 12 godzin indywidualnego studiowania obszarów Zarządzania Usługami IT ITIL® opisanych w zakresie i planie nauki.
  • Egzamin składa się z 8 pytań zamkniętych opartych na scenariuszach, 4 odpowiedzi do wyboru, punktowane wg. skali: Najlepsza odpowiedź: 5 punktów, druga pod względem jakości odpowiedź: 3 punkty, trzecia pod względem jakości odpowiedź: 1 punkt, zła odpowiedź: 0 punktów. 70% (28 na 40 możliwych do zdobycia punktów) zalicza egzamin. Czas trwania: 90 minut (120 minut dla osób, których język angielski nie jest językiem ojczystym).
  • Podczas egzaminu nie można korzystać z książek. Dopuszczalne jest korzystanie ze słownika angielsko-polskiego.
  • Zdany egzamin umożliwia otrzymanie 4 punktów w kwalifikacji ITIL®.

Informacje o egzaminie Managing Across the Lifecycle

Marcin Śpiewak

Configuration Management Team Leader, Client Support Manager, IBM GSDC

„Having chance to participate in a ITIL Expert program we were searching for flexible provider with experienced trainers. Conlea had been choosen and I am sure that was a good choice. I can list most important facts - a lot of shared experiences, very nice atmosphere, good handouts and perfect service from Conlea (information, availability). I recommend ITIL Expert in Conlea with no doubts”

Tomasz Kusiński

Senior Product Manager, Orange Polska

„IT Services constitute the backbone of the business I'm involved with. That is why I decided to embark upon something as valuable though demanding as the ITIL Expert certification. ITIL Expert Program lifecycle track by Conlea gave me valuable "the big picture", managerial view of all lifecycles of IT practise. But it was also a great forum to share experiences with Program colleagues from different economy sectors. Thanks to scenario-based cases led by experienced Conlea instructors we could easier understand how to apply the ITIL best practices in various real life IT management scenarios. In short: ITIL Expert Program was the right step in my professional development.”

Marcin Mioduszewski

IT Manager, Ogrodowa-Inwestycje Sp. z o.o.

„I fully recommend ITIL Expert program delivered by Conlea. In 12 weeks of hard work and intensive training sessions with Bartek or Krzysztof You can become certified ITIL Expert and organize Your knowledge about service management. Important beneficial thing I should mention is that You learn with different IT specialists and managers from various environments and You can compare Your experiences and challange Your way of managing IT services with different approaches.”

PMI®, PMBOK®, PMP®, CAPM® are registered trade marks of Project Management Institute, Inc.